
Foto Gastronaut, Edi Prodan
povezane vijesti
Turistička zajednica grada (TZG) Rijeke i Gastronaut pozivaju ugostitelje grada Rijeke da kandidiraju svoje objekte za titule Riječkih gastronomskih luka 2025.
Kandidature za ovu godinu su otvorene, a ugostitelji svoje objekte mogu prijaviti za neku od 11 oznaka, i to Luka lokalnih namirnica, Ribarska luka, Dnevna luka, Veganska luka, Barbeque luka, Luka za vinske entuzijaste, Poslovna luka, Romantična luka, Obiteljska luka, Luka posebnosti, Luka okusa drugih zemalja.
Inače, projekt Riječke gastronomske luke je pokrenut 2022. godine s ciljem povezivanja ugostiteljskih objekata u zajedničku priču s marketinškim potencijalom, izgradnje gastronomskog brenda u sklopu brenda grada Rijeke kao lučkog grad,; podrške u profiliranju ugostiteljskih objekata s ciljem dizanja ukupne kvalitete i prepoznatljivosti ponude destinacije te omogućavanja gostima da što jednostavnije pronađu gastronomske luke koje mogu najbolje zadovoljiti njihove specifične želje i potrebe.
Riječke gastronomske luke su po kategorijama prezentirane na stranicama Visit Rijeka, a sastavni su dio marketinške komunikacije TZG Rijeke te im je omogućeno sudjelovanje u ciljanim i tematskim promocijama.