VRIJEDNA INVESTICIJA

Obišli smo gradilište na Rujevici. Stanica za tehnički pregled i autoservis bit će gotovi u svibnju

Marinko Glavan

Grade se dvije zgrade, u jednoj će biti tehnički pregled vozila, a u drugoj autoservis / Snimio SERGEJ DRECHSLER

Grade se dvije zgrade, u jednoj će biti tehnički pregled vozila, a u drugoj autoservis / Snimio SERGEJ DRECHSLER

Novi Tehničko-servisni centar, koji se gradi preko puta stadiona HNK-a Rijeka, na jednom će mjestu objediniti ključne usluge za vozače i vlasnike vozila i u njega će se s Preluka preseliti sve službe AK-a Rijeka



 


 


RIJEKA – Radovi na izgradnji novog Tehničko-servisnog centra Autokluba Rijeka trebali bi biti završeni do svibnja ove godine, nakon čega će se sve službe AK-a Rijeka i stanica za tehnički pregled preseliti u nove prostore na Rujevici, preko puta stadiona HNK-a Rijeka, rekao nam je Mile Perić, tajnik Autokluba, s kojim smo, zajedno s Tihomirom Ranđelovićem, članom uprave GP-a Krk, izvođača radova, obišli gradilište novog centra.


Dvije zgrade




Riječ je o investiciji vrijednoj čak osam milijuna eura, najvećem pojedinačnom ulaganju u povijesti riječkog Autokluba koji će iduće godine obilježiti osamdesetu godišnjicu djelovanja, a okuplja više od 17 tisuća članova. Novi Tehničko-servisni centar AK-a Rijeka prostire se na 3.200 kvadratnih metara, a na jednom će mjestu objediniti ključne usluge za vozače i vlasnike vozila. Uz stanicu za tehnički pregled, autoservis, gumiservis i servis optike i klimauređaja, u novom će centru, ističe Perić, biti smješteni uredi uprave Autokluba, prostori za poslove vezane uz članstvo, uredi osiguravajućih kuća te ugostiteljski objekt.


Predstavnici investitora i izvođača radova pored jedne od linija za tehnički pregled vozila / Snimio SERGEJ DRECHSLER


– U ove dvije zgrade pružat ćemo zaista sveobuhvatnu uslugu za članove Autokluba Rijeka, na jednom mjestu, kao i za sve ostale vlasnike vozila i vozače, kaže Perić dok hodamo prema prvoj od dviju zgrada, onoj u kojoj će, uz ostalo, biti smještena stanica za tehnički pregled vozila.


– Kao što vidite, ovdje imamo četiri tehnološke linije za tehnički pregled kako osobnih, tako i teretnih vozila te autobusa. Na ovu lokaciju planiramo preseliti sve djelatnosti Autokluba Rijeka, od autosporta, prometne preventive, uprave, pravne službe, članstva i tako dalje. Ovdje će biti smještena i služba pomoći na cesti, kojoj će ova lokacija, uz čvor na riječkoj obilaznici, zasigurno omogućiti još bržu i bolju oslugu kao i lakši dolazak naših djelatnika na intervencije, rekao je Perić.


Pristupna cesta od rotora

 


Član Uprave GP-a Krk Tihomir Ranđelović kaže da će do početka svibnja biti završena i kompletna izgradnja i uređenje prometnih i zelenih površina na cjelokupnoj površini novog kompleksa.


– Vjerujemo da će do tada biti izgrađena i pristupna cesta koja od kružnog raskrižja kod stadiona vodi ne samo prema Tehničko-servisnom centru, nego i okolnim naseljima, čiji je investitor Grad Rijeka, što će omogućiti početak rada novog centra, dodao je Perić, ističući kako očekuje da će novi centar na pristupačnoj lokaciji, s cjelokupnim spektrom usluga vozačima i vlasnicima vozila, privući još veći broj korisnika, kao i da će, po njegovom puštanju u rad, stanica za tehnički pregled AK-a Rijeka na Preluku biti zatvorena.

Sedam boksova


U drugoj zgradi koju smo obišli smješteno je čak sedam »boksova« autoservisa koji će članovima i drugim vozačima omogućiti razne usluge vezane uz održavanje automobila.


– Svi će moći koristiti usluge autoservisa, zamjene guma, podešavanja podvozja vozila i tako dalje. U ovoj zgradi bit će smješteni i uredi osiguravajućih društava tako da ćemo vozačima zaista ponuditi cjelokupnu uslugu na jednom mjestu, rekao je Perić.


Radovi su započeli krajem lipnja prošle godine, ističe Ranđelović, a sada su u visokoj fazi gotovosti.


Konstrukcijski radovi su završeni, slijedi unutarnje uređenje i opremanje / Foto SERGEJ DRECHSLER


– Konstrukcija obiju zgrada je završena, slaže se aluminijska stolarija te smo započeli s instalaterskim i ostalim unutarnjim završnim radovima. Obje zgrade izgrađene su od armiranobetonske konstrukcije koja je dijelom proizvedena u našim pogonima na Krku, a ostali armiranobetonski radovi izvedeni su na licu mjesta. Na gradilištu je cijelo vrijeme između 25 i 30 radnika, dobrim dijelom iz tvrtki s našeg područja. Zasad nema nikakvih kašnjenja, tijekom nekoliko tjedana demontirat ćemo i dizalicu na gradilištu te nastavljamo sa završnim radovima. Početkom svibnja će svi radovi biti gotovi, a nakon toga će biti obavljen tehnički pregled i sva ispitivanja, do dobivanja uporabne dozvole, rekao je Ranđelović.