S međunarodnog sastanka u Ugostiteljskoj školi u Opatiji
povezane vijesti
U Ugostiteljskoj školi Opatija, Regionalnom centru kompetentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva, održan je međunarodni sastanak u sklopu projekta VR4T – Virtual Reality for Tourism, koji okuplja partnere iz Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Bugarske, Španjolske i Grčke. Projekt, čiji je nositelj Ugostiteljska škola Opatija, provodi se u okviru programa Erasmus+ KA220-VET, a njegova ukupna vrijednost iznosi 250.000 eura.
Kako su objasnili iz opatijske Ugostiteljske škole, cilj projekta je razvoj inovativnog obrazovnog programa koji će omogućiti strukovnim nastavnicima, edukatorima te zaposlenima u turizmu stjecanje novih znanja i vještina u primjeni virtualne stvarnosti (VR) u turističkom sektoru.
Program je namijenjen i učenicima i studentima strukovnih obrazovnih institucija te turističkim djelatnicima koji se pripremaju za rad u turizmu.
– Tijekom sastanka u Opatiji, projektni partneri, koji dolaze iz obrazovnih institucija i strukovnih udruženja, radili su na definiranju obrazovnog okvira koji će služiti kao temelj za razvoj kurikuluma. Poseban naglasak stavljen je na praktičnu primjenu VR tehnologije u turizmu kroz interaktivne nastavne metode i digitalne sadržaje.
U sklopu projekta planirano je organiziranje jednog uživo tečaja za edukatore i turističke djelatnike, nakon čega će stečena znanja i materijali biti prilagođeni i oblikovani u digitalni tečaj dostupan na posebnoj edukacijskoj platformi.
Na taj način, program će biti besplatan i dostupan širokom krugu korisnika zainteresiranih za integraciju digitalnih tehnologija u turizam.
Projekt VR4T važan je iskorak u modernizaciji turističkog obrazovanja kao i ponude jer omogućuje bolju povezanost obrazovnog sektora i turističke industrije te osigurava da budući turistički djelatnici steknu vještine primjene inovativnih tehnologija u svom radu – rekla je ravnateljica Ugostiteljske škole u Opatiji Sibila Roth.
Prema njezinim riječima, sljedeće faze projekta uključuju razradu nastavnih modula, razvoj digitalnih materijala i testiranje obrazovnog programa, a završna implementacija očekuje se do kraja 2026. godine.
Projekt financira Europska unija kroz program Erasmus+, a provodi ga konzorcij obrazovnih institucija i strukovnih udruženja iz pet europskih zemalja.