Foto TZ Crikvenica
povezane vijesti
Turistički sajam Vakantiebeurs, koji je specijaliziran za turizam i predstavlja važno mjesto za turističke profesionalce u Nizozemskoj, održan je nedavno u Utrechtu. Među brojnim izlagačima bila je i Turistička zajednica Grada Crikvenice, koja je zakupila štand zajedno s hotelskom tvrtkom Jadran hoteli i kampovi, i to na zajedničkom štandu Hrvatske turističke zajednice.
Kako javljaju iz TZG-a Crikvenice, kroz suradnju s predstavnikom Jadrana omogućena je kompletna prezentacija i kvalitetno informiranje posjetitelja sajma o turističkim kapacitetima i proizvodima u destinaciji.
Prva dva dana sajma bila su rezervirana za profesionalce iz turističke industrije, za njihove direktne susrete i razgovore, dok su preostalih dana vrata bila otvorena i široj publici. Sajam Vakantiebeurs posjetiteljima nudi inspirativne ideje za odmor, dok izlagači predstavljaju raznolike mogućnosti smještaja, uključujući hotele, kampove i atraktivne destinacije koje garantiraju nezaboravan doživljaj.
Na sajmu je sudjelovalo 1.052 izlagača iz više od 100 zemalja, a njih više od 85 posto planira ponoviti svoje sudjelovanje. Direktorica TZG-a Crikvenice Marijana Biondić je izrazila zadovoljstvo nastupom.
– Nakon dugo vremena, zajedno s našom najvećom hotelskom kućom, odlučili smo nastupiti na sajmu u Nizozemskoj, što je bila dobra odluka. Hrvatski štand je na sajmu bio vrlo posjećen, vjerojatno među najposjećenijim štandovima svih pet dana sajma.
To je tržište vrlo sklono dužim putovanjima, ne samo zračnim prijevozom, nego i automobilima, pa im je regija Kvarner i naša rivijera među prvim destinacijama za odmor na moru tijekom cijele godine.
Upravo je ta činjenica ocijenjena kao vrlo značajna za našu promociju, ali ono što nas posebno veseli jest poznavanje naše ponude te izuzetno visok postotak posjetitelja sajma koji su u prošlosti provodili svoj godišnji odmor na našem području.
Čuli smo brojne zanimljive priče s njihovih prošlih putovanja, o boravku u našim hotelima i kampovima. Bilo je i onih koji nisu nikad bili u Hrvatskoj, ali će u nju putovati ove godine po preporuci svojih prijatelja te su se došli informirati o konkretnim ponudama.
Sve ovo pred nas stavlja obvezu da se i u budućnosti raznim kanalima promoviramo na nizozemskom tržištu. Podjednako su se raspitivali za sve vrste smještaja, oni stariji, koji posjeduju kampere i karavane, više za kamping ponudu, a mlađi za hotelski i obiteljski smještaj, ističe Biondić.
Po informacijama organizatora, sajam je posjetilo 71.122 posjetitelja, dok je na poslovnom dijelu prva dva dana sudjelovalo 8.150 turističkih profesionalaca. Po anketama posjetitelji su prvenstveno tražili inspiraciju za svoj godišnji odmor te istraživali nove destinacije, no velik dio je tražio konkretne ponude i na licu mjesta donosio odluku o svom ovogodišnjem turističkom odredištu.
Trećina sudionika je htjela izravan kontakt s turističkim djelatnicima zemalja u koje će putovati kako bi iz prve ruke došli do informacija jer ne preferiraju digitalne kanale. Sljedeće izdanje sajma je od 7. do 11. siječnja 2026. godine.