Foto TZ Čavle
povezane vijesti
Turistička zajednica općine Čavle u obvezi je izraditi plan upravljanja turističkom destinacijom na području Općine Čavle. U svrhu uključivanja raznih sudionika s područja općine u izradu predmetnog dokumenta, a temeljem smjernica i uputa za izradu plana upravljanja destinacijom, čavjanska Turistička zajednica kroz objavljeni upitnik moli za suradnju i pomoć u izradi predmetnog planskog dokumenta i mještane općine Čavle.
“Vrlo nam je bitno da imamo vaše mišljenje i sugestije u fazi izrade dokumenta, s obzirom na različite potrebe i uloge u cjelokupnom sustavu turizma, a sve u svrhu planiranja mjera i aktivnosti koje će pridonijeti boljem korištenju resursa i upravljanju destinacijom na zadovoljstvo kako turista tako i lokalnog stanovništva te privatnog sektora”, kažu u Turističkoj zajednici općine Čavle.
Upitnik je objavljen na web i Facebook stranicama Općine Čavle i čavjanske Turističke zajednice
Neka od pitanja u anketnom upitniku su: “Kako turizam utječe na svakodnevni život u Vašem mjestu – na lokalno gospodarstvo, okoliš, dostupnost javnih sadržaja, sigurnost u mjestu, društveni život, cijene i slično?”; Da li ste zadovoljni turističkom ponudom Vašeg mjesta (obzirom na dostupne turističke resurse)?; Prema Vašem mišljenju, kako turistički razvoj utječe na duh Vašeg mjesta, na njegovu autentičnost, očuvanje tradicije, običaja i kulture Vašeg mjesta?; Smatrate li da turizam doprinosi povećanju razine otpada i zagađenja na vašemu području?”. Također, ispitanici mogu i ocijeniti elemente turističke ponude općine Čavle, kao i ljubaznost turista i poštivanje lokalnih običaja.
Svi koji žele ispuniti anketni upitnik mogu to učiniti do 31. prosinca ove godine.
Inače, čavjanska Turistička zajednica na svojim stranicama, www.tz-cavle.hr, ima novi vizualni identitet.
“Želja mi je bila napraviti novi logotip koji će prateći kompletni vizualni identitet prenijeti karakteristike destinacije, kao što su prirodna ljepota, kulturna baština i gastronomska ponuda te istaknuti Čavle kao atraktivno turističko odredište.
Cilj je da naša komunikacija postane prepoznatljiva i pamtljiva, a samim time će i destinacija kao takva ostati zapamćena. Htjeli smo privući pažnju, poboljšati prepoznatljivost i komunicirati specifične karakteristike destinacije, signalizirati želju za modernizacijom i time postići bolju komunikaciju s turistima i posjetiteljima.
Osnovni cilj svake turističke zajednice je unapređivanje turističke ponude i sadržaja te promoviranje turističkog proizvoda, a mislimo da s ovako bogatim programom, raznovrsnim projektima njegujući kulturnu baštinu i tradicijske vrijednosti i uvedenim novitetima uvelike doprinosimo tome”, ističu u Turističkoj zajednici općine Čavle.