iStock
povezane vijesti
Američki influenceri koji su karijere izgradili na TikToku polako se pripremaju za period nakon svje izvjesnijeg ukidanja ove društvene platforme na području SAD-a. Reuters piše kako je više njih proteklih dana zatražio od pratitelja da se pretplate na njihove kanale na Instagramu, YouTubeu i drugim konkurentskim aplikacijama.
TikTok je postao glavna digitalna sila u SAD-u i svakodnevno ga koristi čak 170 milijuna ljudi, mahom mladih. Oduzeo je oglašivače nekim od najvećih američkih igrača i dodao trgovačku platformu TikTok Shop, koja je otvorila ogromno tržište za mala poduzeća.
Američki Kongres je, pod egidom da kineski vlasnici TikToka prikupljaju informacije o potrošačima u SAD-u, donio zakon prema kojem ByteDance ima rok do 19. siječnja da aplikaciju na američkom tržištu proda nekom drugom američkom poduzeću. U protivnom će se suočiti sa zabranom i to za samo šest tjedana.
“Prvi put shvaćam da bi puno toga na čemu sam radio godinama moglo nestati. Mislim da se nije dovoljno govorilo koliko bi zabrana TikToka mogla biti štetna za kreativce i mala poduzeća”, rekao je za Reuters Chris Mowrey, demokratski influenser na društvenim mrežama sa 470.000 TikTok pratitelja.
Pratitelje je na druge platforme pozvao i Chris Burkett, koji se bavi muškim Lifestyleom, a na TikToku ga prati 1,3 milijuna ljudi.
“Mislim da ova aplikacija nema budućnost u Sjedinjenim Državama”, rekao je u video objavi.
Sarah Jannetti, savjetnica TikTok Shopa, rekla je da njezini klijenti nisu zabrinuti zbog potencijalne zabrane TikToka i da neće promijeniti svoje poslovanje dok ne dođe do konkretnih koraka.