Centar se sastoji od podnog i visokoregalnog skladišta u kojem se mogu skladištiti sve vrste tereta, osim opasnog, te od rashladnog skladišta za voće i povrće i ostalu robu koja zhatijeva niske temperature
povezane vijesti
RIJEKA – Jadroagent, najveća i najstarija riječka pomorska agencija, 1. siječnja iduće godine otvara novoizgrađeni logistički centar na Kukuljanovu, koji se prostire na 7.500 kvadratnih metara. Izgradnjom logističkog centra, u koji je uloženo više od 15 milijuna eura, ova trtka s više od sedamdeset godina dugom tradicijom u prihvatu i otpremi brodova, otpremništvu, multimodalnom prijevozu, logističkim i drugim uslugama vezanim uz pomorski i kopneni transport, prema riječima direktora Marija Štefanića, čini veliki iskorak u poslovanju, a u novom centru u prvoj fazi otvoreno je i petnaest novih radnih mjesta.
– Ovo je početak novog poglavlja za Jadroagent. Korak koji će nam omogućiti dodatni razvoj naših poslovnih procesa, kao i daljnji razvoj i rast tvrtke, rekao je Štefanić, dodajući kako je nakon izgradnje i uređenja kompleksa već obavljen tehnički pregled, a izdavanje uporabne dozvole očekuje se do kraja ovog tjedna, nakon čega će sve biti spremno za početak rada.
Razvoj logistike
Centar, smješten u Industrijskoj zoni Bakar na Kukuljanovu, na sedam i pol tisuća »kvadrata« obuhvaća prostrano podno skladište, visoko regalno skladište s »policama«, što omogućuje slaganje tereta u punoj visini kao i suvremeno rashladno skladište.
– U podnom i regalnom skladištu bit će uskladištene praktički sve vrste tereta, osim opasnih tereta, dok će u rashladnom dijelu skladišta uglavnom biti uskladišteno voće i povrće, ali i druge vrste roba čije skladištenje zahtijeva niske temperature, kaže Štefanić, dodajući kako na cijelom riječkom prometnom pravcu nedostaje skladišnih prostora u odnosu na potražnju.
– Općenito, na riječkom prometnom pravcu, kao i u najvećem dijelu Hrvatske, nedostaje skladišnih prostora. Iako smo zemlja smještena na nekima od glavnih prometnih pravaca, Hrvatska po broju kvadratnih metara skladišnih prostora značajno zaostaje za većinom država Europske unije. Nama, konkretno, na riječkom prometnom pravcu nedostaje skladišnog prostora već za sadašnji kapacitet luke, a moramo imati na umu da sredinom iduće godine s radom kreće novi kontejnerski terminal, koji će već u toj prvoj godini poslovanja donijeti očekivanih 200 tisuća TEU-a (kontejnerskih jedinica, op.a.) godišnje. To znači da će nam trebati još više skladišnog prostora pa je jasno da upravo taj dio logistike treba dalje razvijati, ističe Štefanić, naglašavajući kako je novoizgrađeni logistički centar Jadroagenta dokaz povjerenja te tvrtke u unapređenje i razvoj riječke luke, kao i cijelog riječkog prometnog pravca.
Druga faza
Zbog uvjerenja u rast cijelog prometnog pravca, najavljuje i drugu fazu izgradnje kompleksa.
– U drugoj fazi predviđena je izgradnja dodatnih 3.500 kvadratnih metara skladišta. Upravo ovim kapacitetima dodatno jačamo našu konkurentnost na međunarodnom tržištu pomorstva i logistike, te sam uvjeren da je ova investicija temeljni kamen budućeg rasta Jadroagenta kojim želimo podignuti Jadroagent na novu razinu i dodatno učvrstiti našu ulogu lidera u pomorskoj industriji.
Inače, industrija luka, transporta i logistike ima ključnu ulogu u hrvatskom gospodarstvu i čini gotovo 20 posto našeg bruto domaćeg proizvoda. Jadroagent je dio ove industrije već više od sedam desetljeća, s poviješću koja seže do 1947. godine, kada smo osnovani upravo ovdje, u Rijeci. Kroz sve te godine, kontinuirano smo pružali pouzdane logističke usluge, povezivali svjetske trgovačke pravce i uvijek iznova dokazivali važnost riječke luke i riječkog prometnog pravca za međunarodnu trgovinu, što smo ovim ulaganjem još jednom potvrdili, rekao je Štefanić, dodajući kako će se s razvojem i druge faze projekta otvoriti i dodatna radna mjesta, izravno u logističkom centru, ali i radna mjesta u vezanim djelatnostima, poput transporta i drugih.