Uključivost

U opatijskoj školi pokrenuli projekt “Razgovor u tišini”, učenike uče znakovnom jeziku

Aleksandra Kućel Ilić



U opatijskoj osnovnoj školi u sklopu produženog boravka učenici 2.b i 3.a razreda s učiteljicama Majom Šikić i Marijanom Mijatović pokrenuli su projekt “Razgovor u tišini”.


– Cilj ovoga projekta je naučiti učenike znakovni jezik i ostale parametre hrvatskog znakovnog jezika, prepoznati i uvažavati različitosti, uključiti gluhe i nagluhe osobe u život naše škole i zajednice i ono što je najvažnije razvijati solidarnosti i senzibilitet prema ljudima s poteškoćama sluha – istaknule su učiteljice.





U sklopu projekta učenici će sa svojim učiteljicama napisati slikovnicu koja će se tiskati u 50 primjeraka, a sudjelovat će i u provedbi igrokaza.


Zanimljivo je da će osim učenika u projekt biti uključeni roditelji i učitelji škole kroz dvije edukacije. Učenici će posjetiti Udrugu gluhih i nagluhih te će obići Palaču šećerane i Muzej moderne i suvremene umjetnosti.


– Vjerujemo da učenici uživaju u svojoj izvannastavnoj aktivnosti te se veselimo njihovom igrokazu i slikovnici – porušili su iz OŠ “Rikard Katalinić Jeretov” u Opatiji.