povezane vijesti
Ovogodišnjom donacijom INA će financirati režijske troškove SOS kuća i programe podrške za SOS mame.
Donaciju je nacionalnoj direktorici Udruge SOS Dječje selo Hrvatska, Višnji Tuškan-Krupić, predala predsjednica Uprave Ine Zsuzsanna Ortutay.
Režijski troškova za dvije SOS kuće – Trešnja u SOS Dječjem selu Ladimirevci te Različak u Lekeniku – uključujući troškove grijanja, vode, struje te komunalne naknade, sada su manja briga za SOS Dječje selo Hrvatska.
Za to se pobrinula INA svojom donacijom, a dio sredstava namijenjen je financiranju antistres programa za 27 SOS mama.
„Naša suradnja je počela 2009., to je sada već 15 godina. Za nas u Ini je vrlo važna društvena odgovornost. To nam je jedna od ključnih tema, jer je naš uspjeh potpun samo ako ga dijelimo sa zajednicom u kojoj djelujemo.
Zaista se divimo onome što radi SOS Dječje selo Hrvatska i zaista smo ponosni što možemo biti podrška djeci koja ne mogu biti sa svojim biološkim roditeljima.
Ali, znamo da su oni u sjajnim rukama i zato se nadamo da će i druge kompanije, ali i pojedinci slijediti naš primjer“, istaknula je Zsuzsanna Ortutay, predsjednica Uprave Ine.
Nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska ističe kako im je svaka donacija od neizmjerne važnosti, no INA ih, kaže, podržava i na druge načine.
„Zaposlenici Ine svake godine odabiru po jedno dijete kojemu će kupiti dar za Božić ili Novu godinu. Ta suradnja, to veselje i to prijateljstvo koje se njeguje već 15 godina, imaju vrijednost koja se ne može opisati.
Koliko znam, i naši prijatelji u Ini se jako vesele kupnji poklona. Naravno, i djeca se vesele kad im dođu gosti, kao i u svakoj obitelji“, prepričava Višnja Tuškan-Krupić.
Uz predsjednicu Uprave Ine Zsuzsannu Ortutay, u Lekeniku su bili i član Uprave Ine Miroslav Skalicki te Tamara Karagity, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga u Ini. U svome ih je SOS domu ugostila SOS mama Ljiljana Papić.
Djeca su gostima predala ručno izrađene božićne ukrase koji će unijeti dašak topline i duha blagdana u poslovne prostorije kompanije.