Foto I. Cvetković
Najnovija generacija Citroëna C3 se u Hrvatskoj prodaje u rasponu cijena od 15,9 do 20 tisuća eura
povezane vijesti
Iako tako nešto nismo baš spremni primijetiti, došla su vremena kad se sasvim dobar automobil koji će zadovoljiti većinu potreba prosječne hrvatske obitelji može kupiti za desetak prosječnih hrvatskih plaća iz bogatijih sredina. Da, baš tako jer ovih dana predstavljena četvrta generacija jako popularnog Citroenovog C3 izašla je s baznom cijenom od 15.990 eura.
C3 se inače u 22 godine koliko se nalazi na globalnom, i hrvatskom dakako, tržištu prodao u 5,6 milijuna primjeraka,• što ga unutar B segmenta stavlja na poprilično visoku poziciju. Novi C3 je istina već poznati model u električnoj izvedbi, no kako se taj izvor energije još uvijek ne prepoznaje, veliki razlog leži i u cijeni, kao neka posebno tražena »roba«, čekalo se da stigne njegova klasična, benzinska inačica. I stigla je u 1,2-litrenom PureTech izdanju snage 100 KS i s 205 Nm okretnog momenta, kao i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Novi Citroën C3 doseže 401 cm u duljinu, širok je 176 cm, ali je zato velikih 10 cm viši od prethodnika tako da sa 157 cm visine ostavlja utisak blizak onom koje pronalazimo kod crossovera.
Nudi se u tri razine opreme – you, plus i max. Istaknuli smo cijenu kao dobru, no mora se znati da u toj verziji i oprema nema neke posebitosti. Tu su 16-colni čelični naplatci, crne obloge blatobrana, 6 zračnih jastuka. Krene li se malo više, sa stražnjim parking senzorima, klima-uređajem, LED svjetlima te head-up zaslonom – cijena od 16.490 eura i dalje je dobra.
Plus je paket opreme najbliži današnjim navikama i očekivanjima. Naplaci su 17-inčni, dobar audiosustav i 10,25-inčni zaslon, dvobojna karoserija, bolja sjedala te upravljač presvučen kožom kao i još nekoliko efektnih ukrasa karoserije, a tada se sve penje na 17.900 eura što je, i dalje promatramo konkurenciju, jako dobro kao i to da se za 20 tisuća dobiva – sve: 17-colne alunaplatke, ima i 3D LED stražnja svjetla, automatsku klimu te kameru za vožnju unazad.