Potpisan sporazum o partnerstvu

Riječki hotel Continental postaje prvi Accor Handwritten Collection hotel u Hrvatskoj

Alenka Juričić Bukarica

Snimio Vedran KARUZA

Snimio Vedran KARUZA

Nama je cilj u suradnji s globalnom grupacijom Accor, Continentalu vratiti sjaj i eleganciju, rekao je Kristian Šustar



Riječki hotel Continental postaje prvi Accor Handwritten Collection hotel u Hrvatskoj i jedan od malobrojnih hotelskih objekata uopće u svijetu koji rade pod ovim prestižnim Accorovim butik-brendom. Naime, od pokretanja 2023., brend Handwritten Collection je predstavio 17 stilskih hotela na atraktivnim destinacijama širom svijeta, uključujući Pariz, Maltu, Sydney, Šangaj, Phuket i Kraków. S više od 25 hotela u razvoju i više od 150 dodatnih projekata u različitim fazama pregovora, Handwritten Collection pozicioniran je kao jedan od najbrže rastućih brendova u svijetu.


Snimio VEDRAN KARUZA


Sporazum o partnerstvu globalne hotelske grupacije Accor i Jadran hotela Rijeka potpisali su danas Kristian Šustar, glavni izvršni direktor i član Uprave Jadran hotela Rijeka, te Frank Reul, Accorov potpredsjednik razvoja za istočnu Europu, Balkan, Italiju i Grčku. Potpisivanju sporazuma o partnerstvu prisustvovali su i Moran Machtey, glavni izvršni direktor Gold Tree Hospitalityja i predsjednik Nadzornog odbora Jadran hotela, te Marko Filipović, gradonačelnik grada Rijeke.


Hotel Continental tako očekuju rekonstrukcija te podizanje kvalitete u skladu sa standardima Accora čime će Rijeka dobiti jedan od najreprezentativnijih povijesnih hotelskih objekata u Hrvatskoj.


Snimio VEDRAN KARUZA




 


Otvoren još daleke 1888.


 


Kristian Šustar tom je prilikom podsjetio kako je najstariji riječki hotel otvoren još daleke 1888.


– Hotel je poznat po svojoj prekrasnoj arhitekturi, detaljima u stilu kasne renesanse i sigurno je bio jedan od objekata koji su nosili šarm i eleganciju tadašnje Rijeke. Nama je cilj u suradnji s globalnom grupacijom Accor, Continentalu vratiti sjaj i eleganciju. Više puta smo naglašavali kako nam je u strategiji razvoja jedan od ciljeva suradnja s vodećim svjetskim brendovima, a Accor s preko 6.000 hotela u svijetu to svakako jest, kazao je Šustar. Istaknuo je i kako je posebna čast to što će se obnovljeni Continetal na tržištu predstaviti pod Accorovim brendom  Handwritten Collection koji će, ukazao je, sigurno privući puno pozornosti i biti izvrsno pozicioniran, ne samo u Hrvatskoj, već i puno šire.


Snimio VEDRAN KARUZA


Moran Machtey je, pak, naglasio kako se transformacija hrvatskog portfelja poklapa s uvjerenjem o potencijalu Rijeke kao vrhunske turističke destinacije.


– Accor općenito, a hotel Continental posebno, igraju ključnu ulogu u ovoj transformaciji. Ponosni smo što smo u središtu ove suradnje s uglednim timom Accora, što imamo podršku Grada Rijeke, kao i što imamo izvrstan tim ljudi koji su predani transformaciji koja je pred nama, kazao je predsjednik NO Jadran hotela.


Snimio VEDRAN KARUZA


 


 


Skladni spoj povijesti i modernosti


 


A da je Hrvatska doista u fokusu Accora, potvdio je Frank Reul, koji je tom prilikom podsjetio kako je nedavno Accor otvorio i prvi Pullman hotel u Zagrebu. Naveo je i kako je Hrvatska ključno tržište Accora u Jugoistočnoj Europi, kako i da grupacija samo na starom kontinentu pod upravljanjem ima preko 3.000 hotela.


– Ponosni smo što surađujemo s Jadran hotelima Rijeka u transformaciji hotela Continental u doživljaj koji skladno spaja povijest i modernost, pružajući gostima jedinstvena iskustva. Ovo partnerstvo naglašava našu predanost podršci rasta turizma u Hrvatskoj kroz spajanje globalnih standarda s lokalnim nasljeđem, naveo je Reul.


Snimio VEDRAN KARUZA


Činjenica da će prvi riječki hotel kroz nešto više od godinu dana zasjati punim sjajem puno znači za čitavu destinaciju i njenu poziciju na tržištu. Riječki gradonačelnik Marko  Filipović je stoga istaknuo kako je Continental nezaobilazan dio povijesti Rijeke, svjedok riječke povijesti kojeg povijesni vjetrovi i nisu mazili.


– Drago mi je da su Jadran hoteli dobili partnera koji ozbiljno shvaća važnost ovog povijesnog zdanja u samom srcu grada. Ulaganje u Continental, kao i u Jadran koji će djelovati pod brendom Marriotta, potvrđuju da je Rijeka u ovom trenutku u smislu razvoja turizma došla do respektabilnih brojki pri čemu povećanje turističkog prometa bilježimo ne samo u glavnoj sezoni, već i u pred i posezoni, rekao je Filipović.