Uspješna suradnja

Kampanja HTZ-a i Expedije ostvarila rezervacije od 12 milijuna dolara

Alenka Juričić Bukarica

Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL



Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i ove je godine provela promotivnu kampanju na kanalima Expedije, jedne od najvećih svjetskih platformi za putovanja. Kroz suradnju su ostvareni odlični rezultati promotivnih aktivnosti od ožujka do rujna. Naime, vrijednost realiziranih rezervacija kroz kampanju iznosi 12,3 milijuna dolara bruto, dok je najveći pomak vidljiv u podatku o duljini boravka turista koji su realizirali putovanje preko Expedia platforme, a koja je u odnosu na lani skočila na više od sedam noćenja.


– Uspješna suradnja s našim dugogodišnjim partnerom Expedia Group važna je za promociju hrvatskog turizma u Americi, našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Ovi rezultati zajedničke kampanje dokazuju da smo uspjeli izravno utjecati na rezervacije odmora, kao i na duljinu boravka američkih gostiju u našoj zemlji uz značajan rast potražnje za smještajem više kvalitete, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, dodavši da upravo američki turisti svojim putovanjima izvan glavne ljetne sezone uvelike pridonose rezultatima hrvatskog turizma.


Kampanja je obuhvatila izradu Spotlight landing stranice na kanalima Expedie te dodatne promotivne aktivnosti kroz različite medijske kanale, a u projektu su, uz HTZ, sudjelovale i TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ Zadarske županije te TZ grada Zadra. U okviru kampanje isporučeno je više od 26,1 milijuna impresija. Popularnost Hrvatske kao sigurne i atraktivne destinacije među američkim ljubiteljima putovanja dodatno je potvrdio i izbor čitatelja prestižnog američkog magazina Condé Nast Traveller. U sklopu Readers’ Choice Awards, brojna je publika i ove godine podijelila svoja iskustva s putovanja. Tako je Hrvatska i ove godine uvrštena na popis najboljih svjetskih zemalja za putovanja, dok je otok Hvar zauzeo osmo mjesto na popisu najboljih europskih otoka, a Dubrovnik deseto mjesto na popisu najljepših malih gradova na svijetu. Komentirajući ovako visok plasman hrvatskih destinacija Leila Krešić Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, navela je kako je prema izboru čitatelja Condé Nast Travellera Hrvatska zauzela odlično treće mjesto na popisu najprijateljskijih destinacija u Europi.