TTG

TZ Kvarnera se predstavila na važnom sajmu u Riminiju

Alenka Juričić Bukarica

Foto TZ Kvarnera

Foto TZ Kvarnera

Radi se o TTG Travel Experience, najvažnijem međunarodnom poslovnom B2B sajmu za turizam u Italiji, koji se ove godine održava po 61. put



Turistička zajednica Kvarnera je od 9. do 11. listopada sudjelovala na talijanskom poslovnom sajmu TTG Travel Experience u Riminiju. Radi se o najvažnijem međunarodnom poslovnom B2B sajmu za turizam u Italiji, koji se ove godine održava po 61. put.


Turistička zajednica Kvarnera bila je jedan od suizlagača na nacionalnom štandu Hrvatske turističke zajednice, a na sajmu se predstavilo još nekoliko turističkih zajednica i tvrtki s područja Kvarnera, i to Turistička zajednica grada Crikvenice, Jadran Hotels & Camps, agencije Katarina Line i Amber Travel te Jadrolinija.





– Prema trenutnim pokazateljima, gosti iz Italije ostvaruju dobre rezultate ove posezone posebice u listopadu, kada su u prvoj polovici mjeseca ostvarili isti broj noćenja kao i lani. Ono što su nam potvrdili i prošlogodišnji i ovogodišnji sajam TTG je da su grupna putovanja sve traženija među talijanskim gostima.


Zato je ovo bila sjajna prilika da se povežemo s talijanskim turističkim agentima, turoperatorima i prijevoznicima, koji pokazuju veliko zanimanje za organizaciju ove vrste putovanja na Kvarner i Hrvatsku tijekom predstojećeg Adventa, ali i prvog dijela 2025. godine.


Tu svakako treba naglasiti kako je TTG tradicionalno mjesto okupljanja reprezentativnih i jakih talijanskih turističkih i trgovačkih udruženja poput Federalberghi, FIAVET, FAITA Federcamping, ASTOI i drugih, rekla je direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov.


Dodala je kako je štand Kvarnera bio dobro posjećen, s time da se najviše upita odnosilo na grupna putovanja i premium ponudu destinacije, zatim nautiku, cestovnu i morsku povezanost, outdoor ponudu posebice pješačke i biciklističke staze te smještaj u predsezoni. Od destinacija najveći interes vladao je za otocima.


Prema riječima organizatora, ovogodišnji sajam okupio je 2.700 izlagača. Tijekom tri dana sajma bilo je organizirano i preko 200 događaja na kojima je sudjelovalo više od 250 stručnjaka iz svjetske turističke industrije.