Foto HTZ
povezane vijesti
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je kreirala posebnu promotivnu kampanju “P(o)sjeti me” namijenjenu promociji turizma na domaćem tržištu, odnosno kako bi potaknula domaće putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota naše zemlje.
Kroz šest jednominutnih videa snimanih na Dugom otoku, Šibeniku i šibenskom zaleđu, Slavoniji i Baranji, Zagorju, Međimurju i Gorskom kotaru poseban naglasak stavljen je na svakodnevni život, tradiciju, boje, detalje, ali i na emocije i zvukove specifične za svaku destinaciju.
Aktivnosti u sklopu ove kampanje trajat će do kraja studenog, a reakcije publike na prvi objavljeni video, onog s Dugog otoka, i više su nego pozitivne.
– Želja nam je motivirati domaće goste da posjete fantastične lokacije naše zemlje koje zaslužuju više pažnje jer, osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u navedenim odredištima.
Činjenica je da domaći gosti značajno doprinose ukupno ostvarenom turističkom prometu te rado putuju tijekom cijele godine, a veliki su ljubitelji i kraćih vikend putovanja.
Cilj nam je upravo kroz ovu kampanju još snažnije približiti autentičnost i atraktivnost prikazanih krajeva, kako obalnih, tako i onih kontinentalnih, kazao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
U nacionalnoj TZ su naveli kako se promotivne aktivnosti provode kroz offline i online kanale, odnosno native članke, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, digitalno vanjsko oglašavanje, YouTube…
Kampanju je moguće pratiti i na web stranici Hrvatske turističke zajednice na kojoj je već objavljen jednominutni video o Dugom otoku.
Domaći gosti u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvarili 2,4 milijuna dolazaka i 12,1 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 6 posto u dolascima i jedan posto u noćenjima.
Domaće se tržište nalazi na visokom drugom mjestu po ostvarenom prometu, odmah iza vodeće Njemačke.