Novitet

Renault s s Estaffeteom ima koncept za dostavu robe i u najvećim gradskim gužvama

Edi Prodan



Internetska trgovina potiče snažan eksponencijalni rast u prijevozu robe, prometna ograničenja u gradskim središtima sve više otežavaju prometovanje, a dostavljači, obrtnici i trgovci na malo počinju shvaćati da klasični kombiji neće biti dovoljni za njihove buduće potrebe. Renault je stoga osmislio novi koncept Estafette što će koristiti novu platformu FlexEVan koju je, u želji da proizvede gospodarsko vozilo spremno odgovoriti tim potrebama, razvio zajedno s partnerima u Flexisu – punih 65 godina nakon što je Estafette potaknuo revoluciju u svijetu kombija! Specifikacije vozila temelje se na zahtjevima i povratnim informacijama profesionalaca kako bi vozači i roba bili sigurni, a utovar i istovar – »mačji kašalj«, pa čak i u najtežim situacijama, u naužim ulicama, tamo gdje su gužve, kako ih već volimo definirati, nezamislive i nesnošljive.


– Veoma smo zadovoljni jer pomažemo oživjeti zajedničku zamisao Renault Grupe, Volvo Grupe i CMA CGM Grupe o pomicanju granica gradske logistike te obavljanju radnih zadataka u održivijim i sigurnijim uvjetima koji su ujedno primjereniji za gradove, naselja i same vozače. Estafette Concept prvi je primjer električnog gospodarskog vozila sutrašnjice: namjenski je konstruiran za upotrebu u gradovima, kompaktan je, povezan i osmišljen za 100 posto održivu dostavu, istaknuo je Philippe Divry, glavni direktor Flexis SAS-a.


Estafette Concept na brojne je načine povezan s čuvenim Renaultovim kombijem osmišljenim 1959. godine, a zaigrana prednja svjetla okruglog izgleda tek su jedna u nizu sličnosti. Naime, oba su modela inovativna i praktična. Originalni Estafette bio je prvi Renault u koji se čitav pogonski sklop- dakle motor i mjenjač – ugrađivao sprijeda kako bi se u stražnjem dijelu oslobodio prostor za utovar. Novi Estafette 4.0 prvi je model sazdan na platformi za električna vozila FlexEVan koja će uskoro promijeniti sliku gospodarskih vozila. Oba su modela dizajnirana da olakšaju život dostavljačima, obrtnicima i trgovcima na malo. Nadalje, izrazito su kompaktna, prostrana iznutra i jednostavna za parkiranje.




Originalni Estafette i novi koncept dijele i dvoje klizna vrata kao jamstvo nenadmašne praktičnosti i sigurnosti. Za kraj – oba su modela dizajnirana za profesionalce i u suradnji s njima. Godine 1959. Renault je predstavio Estafette u okviru francuskog prvenstva u prijevozu robe. Estafette Concept ovog doba za dvije godine kreće u proizvodnju i sasvim je sigurno kako će u značajnoj mjeri revolucionalizirati ovaj segment gospodarstva te biti primjer i drugima kojim putem krenuti u – budućnost. Brzog, sigurnog i jednostavnog prijevoza roba.