Novi vizualni identitet

ENNA grupa predstavila plan razvoja. Očekivana ukupna investicija u Rijeci je oko 500 milijuna eura

P. N.

Foto Davor Kovačević

Foto Davor Kovačević

Od ovoga tjedna ENNA grupa ima i novi vizualni identitet, a u skladu s tim ENNA grupa predstavila je i novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici koji glasi: Way to grow, odnosno u hrvatskoj verziji: Za sutra koje vrijedi



Predsjednik uprave ENNA Grupe Boštjan Napast predstavio je plan razvoja ENNA grupe za razdoblje 2030/35 i njezin novi vizualni identitet. Grupa trenutačno razvija tri divizije – energiju, logistiku i hranu, pri čemu je projekt Rijeka Gateway jedan od najvećih i najvažnijih za ovu grupaciju. Očekivana ukupna investicija u Rijeci je oko 500 milijuna eura.


Tvrtka ENNA Opskrba promijenila je ime i širenje u Hrvatskoj i inozemstvu nastavlja pod imenom ENNA Next s idejom da nudi sve energetske usluge na jednom mjestu – opskrbu električnom energijom s posebnim fokusom na zelenu energiju, opskrbu plinom, otkup električne energije iz obnovljivih izvora, baterije i virtualne elektrane. Na području opskrbe električnom energijom tvrtka planira širenje u Sloveniju i Italiju. Električnu energiju iz obnovljivih izvora ENNA Next otkupljuje u Hrvatskoj i Njemačkoj, a planira širenje i na ostala tržišta Europske Unije. U opskrbi plinom tvrtka izlazi i na slovensko tržište.





Divizija energija planira ulaganje u geotermu u iznosu od 240 milijuna eura. Planirano ulaganje u solarne parkove iznosi 330 milijuna eura, odnosno 25-50 MW godišnje. Trenutačno je instalirano 10MW dok je u razvoju još 75 MW solara. Planirano je i ulaganje u baterije u iznosu od 40 milijuna eura. Što se tiče ESCO projekata instalirane u 22 elektrane snage preko 5 MW, a planira se ulaganje od još 25 milijuna eura.


ENNA Fruit posluje u Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Sloveniji, a 2024. namjerava izići i na crnogorsko tržište. Tvrtka je orijentirana na poticanje lokalne proizvodnje i povećanje otkupnih količina od lokalnih dobavljača, od kojih dolazi 45% prodane hrane. Regija je pokrivena sa 7 skladišno-otkupnih centara, a više od 45% potrošene energije u postrojenjima i skladišnim prostorima dolazi iz vlastitih solarnih elektrana.



ENNA Transport i Enna Logic posluju u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, a planirano je širenje na Mađarsku i BiH u kojima trenutno posluju putem podizvođača. U Hrvatskoj prometuju na koridorima RH 1 (X koridor), RH 2 (Vb koridor), RH 3 (Vc koridor). Udio ENNA Transporta na hrvatskom tržištu trenutačno iznosi 24%. Do lipnja 2024. tvrtka je prevezla više od 33 000 vlakova.


Do 2035. godine planirano je ulaganje u intermodalne terminale u iznosu od 22 milijuna eura.


Od ovoga tjedna ENNA grupa ima i novi vizualni identitet, a u skladu s tim ENNA grupa predstavila je i novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici koji glasi: Way to grow, odnosno u hrvatskoj verziji: Za sutra koje vrijedi.