UOČI SVJETSKOG DANA TURIZMA

FOTO Riječka trešnja dodijeljena najboljim turističkim djelatnicima s područja grada Rijeke

Alenka Juričić Bukarica

SNIMIO: NIKOLA BLAGOJEVIĆ

SNIMIO: NIKOLA BLAGOJEVIĆ

Dodijeljena su i posebna priznanja za doprinos kvaliteti turizma i promociju Rijeke, i to Jadran hotelima povodom 110. obljetnice djelovanja Hotela Jadran



Najboljim turističkim djelatnicima s područja grada Rijeke danas su uoči Svjetskog dana turizma podijeljena priznanja Riječka trešnja. U organizaciji Turističke zajednice grada (TZG) Rijeke, na svečanosti održanoj na Botelu Marina tako su Riječke trešnje, odnosno priznanja za doprinos kvaliteti turizma i promociju Rijeke dobili Veselin Poznanović (Grand hotel Bonavia) u kategoriji Konobar, Helena Vučko (Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa) u kategoriji Djelatnik hotelskog domaćinstva, Sandro Medan (Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa) u kategoriji Djelatnik prodaje i marketinga u turizmu, Gabriela Filca (Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa) u kategoriji Kuhar, Marinela Cesar (Botel Marina) u kategoriji Recepcijski djelatnik, Elizabeta Došen Babić (Cro travel agency) u kategoriji Agencijski djelatnik, Miroslav Franko (Autotrans) u kategoriji Djelatnik u cestovnom prijevozu, Milan Bokulić (PU Primorsko-goranska) u kategoriji Policijski službenik, Sandra Bandera (Udruga turističkih vodiča Kvarnera) u kategoriji Turistički vodič, Boris Štefan (KD Čistoća) u kategoriji Djelatnik na uređenju i očuvanju okoliša, Andrea Brkljačić (Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa) u kategoriji Djelatnik na zdravstvenom turizmu, te  kao najbolji privatni iznajmljivač Bernardo Sušanj.


Foto galerija: Riječka trešnja - dodjela priznanja Foto: Nikola Blagojević


Dodijeljena su i posebna priznanja za doprinos kvaliteti turizma i promociju Rijeke, i to Jadran hotelima povodom 110. obljetnice djelovanja Hotela Jadran za dugogodišnji doprinos razvoju turizma i unaprjeđenju kvalitete smještaja grada Rijeke, potom Fiumanki povodom 25. obljetnice djelovanja za dugogodišnji doprinos razvoju nautičkog turizma i promociji grada Rijeke. Posebno priznanje dobio je i Muzeju grada Rijeke povodom 30. obljetnice djelovanja za promicanje kulturnog identiteta i promociju grada Rijeke, kao i Festival Melodije Istre i Kvarnera povodom 60. obljetnice djelovanja za dugogodišnji doprinos razvoju turizma i promociji grada Rijeke. Ova je nagrada dodijeljena i putničkoj agenciji Travelana povodom 30. obljetnice za doprinos razvoju turističke ponude grada Rijeke, turističkoj agenciji Via povodom 20. obljetnice za doprinos razvoju turističke ponude grada Rijeke, udruzi Ordo Sancti Viti povodom 15. obljetnice djelovanja i aktivnog zalaganja za očuvanje kulturne baštine grada Rijeke, Rijeka Boat Showu povodom 40. obljetnice djelovanja za dugogodišnji doprinos razvoju nautičkog turizma i i promociji grada Rijeke te Klubu prijatelja Trsata za aktivno zalaganja za očuvanje i valorizaciju kulturne baštine grada Rijeke.


Petar Škarpa, direktor TZG Rijeke, je čestitajući svim laureatima istaknuo njihov doprinos razvoju riječkog turizma.




– Vaš trud i entuzijazam doprinijeli su tome da turizam u Rijeci bude bolji i kvalitetniji. Vi svojim radom, stručnošću i zalaganjem podižete kvalitetu hrvatskog turizma. Jer kvantiteta nam više ne treba, već podizanje kvalitete turističkog proizvoda kroz 365 dana u godini. I na tome radimo svi zajedno u sinergiji. Gosti iz Rijeke odlaze zadovoljni, kvaliteta ponude raste, a to se vidi i po sve dužem zadržavanju gostiju u gradu, istaknuo je Škarpa.


 


 


Riječki gradonačelnik Marko Filipović je pak istaknuo kako mnogi od laureata imaju dugogodišnje iskustvo rada u riječkom turizmu te kroz svoj rad i iskustvo doprinose njegovu kontinuiranom razvoju. Tome u prilog idu i iz godine u godinu bolje brojke.


– Svojim znanjem i iskustvom oblikujete turistički doživljaj, priču, i sve to zajedno uspijevamo uobličiti u dobar turistički proizvod. Drago mi je da su pred nama nama od najvećih turističkih investicija, tu govorim o ACI marini Rijeka i ulaganjima Jadran hotla koji dižu ponudu na viši nivo kvalitete i dovode svjetski hotelski brend. Podizanje kvalitete je ujedno dio naše strategije razvoja turizma, rekao je Filipović poručivši kako svega toga ne bi bilo bez ljudi koji čine riječki turizam.