Privatni Trade Air

Objavljen zimski red letenja. Iz Rijeke do Dubrovnika za 122, a do Osijeka za 75 eura

Alenka Juričić Bukarica

Zimski red letenja donosi tek neznatne izmjene u odnosu na ljetni, uglavnom u satnici letova



RIJEKA – Privatna domaća aviokompanija Trade Air pustila je u prodaju karte za domaće PSO linije za nadolazeći zimski red letenja u sezoni 2024./2025. Linije uključuju više povezanih hrvatskih gradova.


Na liniji Osijek – Zagreb – Osijek, zrakoplov će letjeti dva leta dnevno, ponedjeljkom, srijedom i petkom. Linija Osijek – Pula – Split – Pula – Osijek ide dva puta tjedno, i to ponedjeljkom i petkom. Linija Osijek – Rijeka – Osijek ide također dva puta tjedno, međutim, utorkom i četvrtkom. Tu je i linija Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka, koja u predstojećem zimskom redu letenja prometuje dva puta tjedno, također utorkom i četvrtkom.


Zimski red letenja donosi tek neznatne izmjene u odnosu na ljetni, uglavnom u satnici letova, napominju u Trade Air-u. Na svim navedenim linijama i dalje će prometovati zrakoplovi tipa Saab SF34, s kapacitetom od 30 sjedala.




Letovi kreću već od idućeg tjedna, a cijene su ponovo povoljne. Tako je, primjerice, karta iz Rijeke za Dubrovnik predstojećeg utorka po osobi 122,31 eura, a u prodaji su bile i promotivne karte po 73 eura, međutim, prodane su. Povratna, pak, karta na ovoj liniji dođe oko 180 eura. Zrakoplov iz Rijeke kreće u 17.10 sati, a u Dubrovniku je u 19.35 sati. Za usporedbu, prema izračunu aplikacije Via Michelin, putovanje automobilom od Rijeke do Dubrovnika traje oko sedam sati, a cijena mu je oko 65 eura, u što su uključeni troškovi goriva i cestarine. Ako se za primjer uzme putovanje od Rijeke do Osijeka, cijena putovanja prema istoj aplikaciji automobilom je 60-ak eura, a traje u najbržoj varijanti nešto više od četiri sata. Trade Air, pak, aviokarte na liniji Rijeka – Osijek prodaje po cijeni od oko 75 eura.


Dodajmo i kako je riječ o domaćim avionskim linijama u obavezi javne usluge (PSO). Naime, PSO program provodi se već godinama, a riječ je o subvencioniranju cijene letova na domaćim linijama, od čega golem dio prometa otpada na tri aerodroma, zagrebački, splitski i dubrovački, na koje je proteklih godina zajedno od oko 700 tisuća subvencioniranih sjedala na nacionalnim letovima, otpadalo više od 500 tisuća.