Foto: BMW
Kad se gleda po modelima, Tesla je i dalje na vrhu, najviše registriranih čisto električnih automobila (BEV) u srpnju bilježi Teslin Model Y, a slijedi Volvo EX 30, dok je najprodavaniji hibridni model Volvo XC60
povezane vijesti
- Evo koliko se energije gubi pri punjenju električnih automobila, lista pokazuje da je kod nekih to jako puno
- Stiže novi tip baterija? Automobilska industrija konačno ima plan kako spriječiti požare električnih vozila
- Hrvati i dalje vole benzince. Samo tri posto ove godine registriranih auta su – električni
Otkad je Tesla 2012. godine na tržište izbacila svoju limuzinu Model S, nitko nikad nije američku tvrtku skinuo s trona najprodavanijih električnih automobila u Europi. Sad se i to dogodilo po prvi put na mjesečnoj razini.
Naime, prema objavljenim podacima analitičke tvrtke JATO Dynamics Tesla je prodala 14,561 vozilo u Europi (EU plus Velika Britanija), prošli mjesec. Za 308 vozila, dakle s prodanih 14,869 novih električnih automobila s trona ih je u srpnju skinuo BMW!
Ilsutracija: JATO Dynamics
Stvar je u tome da prodaja sad već prilično široke palete BMW-ovih električnih vozila nije toliko porasla u srpnju koliko je pala prodaja Teslinih u odnosu na mjesec prije. Modela Y prodano je 16 posto manje, a Modela 3 za 17 posto.
No, loše vijesti ne stižu samo za Teslu, nego općenito za svijet električnih automobila. Naime, iako BMW ima razloga za ponos i ovo jest neka vrsta simbolične pobjede, oni koji zagovaraju ekspanziju električnih automobila u Europi nemaju puno razloga za optimizam. Naime, kao što već bilježe i druge statistike neko vrijeme, prodaja električnih automobila stagnira ili se čak smanjuje. U ovom slučaju broj prodanih električnih vozila na području Europe u srpnju manji je za šest posto negoli u isto razdoblje prošle godine.
Kad se gleda po modelima, Tesla je i dalje na vrhu, najviše registriranih čisto električnih automobila (BEV) u srpnju bilježi Teslin Model Y, a slijedi Volvo EX 30, dok je najprodavaniji hibridni model Volvo XC60.