Foto HNS
povezane vijesti
ZAGREB Hrvatski nogometni savez i Jadran-galenski laboratorij dogovorili su nastavak zdravstveno-stručne suradnje koja je krenula prije dvije godine, prenosi službena stranica HNS-a.
Suradnja HNS-a i JGL-a započela je 2022. godine, a u proteklom razdoblju zajedničkim je snagama pokrenuta znanstvena studija u kojoj su do sada sudjelovale hrvatska futsalska, ženska te mlada reprezentacija. Studija je spojila sportsku stručnost unutar hrvatskih reprezentacija te međunarodno uspješan hrvatski brend Aqua Maris, koji olakšava probleme s disanjem te osnažuje tjelesnu obranu protiv prehlade i gripe.
U sjedištu Hrvatskog nogometnog saveza, ugovor o nastavku zdravstveno-stručne suradnje potpisali su predsjednik HNS-a Marijan Kustić i izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić. Tom prilikom Kustić je Vučiću uručio i prigodan dres s natpisom AQUA MARIS i brojem 24.
“Zadovoljstvo nam je surađivati s Jadran-galenskim laboratorijem i zajedničkim snagama istraživati prirodan način kojim sportaši mogu unaprijediti svoje kapacitete. Ohrabruje nas dosadašnji napredak studije te mi je drago što smo dogovorili nastavak suradnje na ovom projektu koji spaja dva uspješna i prepoznatljiva hrvatska brenda – naše nogometne reprezentacije i Aqua Maris”, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
“Aqua Maris tržišni je lider i pionir u svojoj kategoriji te trenutno jedini sprej za nos u kategoriji medicinskih proizvoda koji je dokazano bez mikroplastike. Suradnja s vrhunskim sportašima, također među najboljima na svijetu u svojoj kategoriji, u protekle dvije godine rezultirala je zanimljivim saznanjima o mogućnostima poboljšanja rezultata, a sve na temelju znanstvenih i stručnih spoznaja. Iznimno nam je drago što se ova suradnja nastavlja jer u natjecanjima vrhunskih sportaša i najmanja prednost može značiti razliku između pobjede ili poraza“, poručio je glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić.
JGL je najveća farmaceutska kompanija u domaćem vlasništvu koja 87 posto prihoda ostvaruje u izvozu i inovativni je lider u terapijskim područjima gripe i prehlade, oftalmologije i dermatologije. Kompanija danas broji više od 1.200 zaposlenika, sa svojih 150 brendova i 300 proizvoda prisutna je na 60 tržišta, a u 2023. godini ostvarila je 213 milijuna eura ukupnih prihoda.