Foto Jelenje
Brošura sadrži 60 stranica s fotografijama i pratećim tekstovima, a skeniranjem QR koda moguće je pregledati izdanje i na engleskom jeziku. Katalog je dostupan i u digitalnom obliku na visitjelenje.hr
povezane vijesti
- Ni ljepota prirode, ni kvaliteta usluge nego – cijena! Turistički stručnjaci upozoravaju da gosti imaju novi prioritet
- Velika analiza TripAdvisora o hrvatskom turizmu: “Kuglica sladoleda pet eura mit ili stvarnost”
- U Jelenju smanjili proračun za više od 19 posto, nastao veliki problem s proširenjem vrtića
JELENJE – U Lukežima, pitoresknom mjestu u općini Jelenje smještenom u blizini Rječine, svečano je predstavljeno novo izdanje turističkog kataloga pod nazivom »Visit Jelenje – Inspirirani baštinom«. Nova brošura sadrži 60 stranica ispunjenih bogatim fotografijama i pratećim tekstovima, s vizualnim prikazima i informativnim sadržajem. Tiskano izdanje je na hrvatskom jeziku, dok je skeniranjem QR koda unutar brošure moguće pregledati izdanje na engleskom jeziku. Osim tiskanog izdanja, katalog je dostupan i digitalnim putem na visitjelenje.hr, omogućujući jednostavan pristup informacijama za sve zainteresirane posjetitelje. Tiskana i digitalna verzija dodatno je obogaćena interaktivnim sadržajima kojima se pristupa putem QR koda, što, kako je istaknuto, čini istraživanje Jelenja još zanimljivijim i pristupačnijim.
Svjetski proizvod
Katalog su predstavili načelnik Općine Jelenje Robert Marčelja i direktorica Turističke zajednice Jelenja Tanja Tomas.
– Jelenje je destinacija bogata prirodnim ljepotama i kulturnom baštinom, a nova brošura odlično prikazuje sve što naš kraj nudi. Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u realizaciji ovog projekta. Siguran sam da će brošura pridonijeti povećanju turističkog interesa za naš kraj. Jelenje je dugo vremena bilo bez turističke brošure, ali sada smo dobili, rekao bih, svjetski proizvod na koji se možemo ponositi. Na nama je da i dalje nastavljamo razvijati sve segmente našeg Jelenja, osiguravajući da zavičaj u kojemu živimo postane prepoznatljivo odredište na turističkoj karti Kvarnera, rekao je načelnik Marčelja, dodajući kako će, uz podršku lokalnih i nacionalnih institucija, ovaj katalog zasigurno pridonijeti promociji Jelenja kao atraktivne turističke destinacije, naročito u vidu planinarskih puteva i biciklističkih staza.
Direktorica jelenjske turističke zajednice Jelenje Tanja Tomas istaknula je da je ova brošura rezultat zajedničkog truda i posvećenosti očuvanju i promociji domaće baštine.
Prirodne ljepote
– Posebno smo ponosni na činjenicu da je promotivni materijal prvi put kompletno preveden na engleski jezik, što će omogućiti širu dostupnost i bolje razumijevanje naše ponude inozemnim turistima. Zahvaljujući kvalitetnim suradnicima, dobili smo nove i originalne tekstove te predivne fotografije koje vjerno prikazuju ljepotu našeg kraja. Ovo je prvi u nizu projekata koje planiramo. Nastavljamo s unapređenjem turističke ponude, tim više jer smo na novom natječaju dobili dodatna sredstva za promociju naše destinacije. Naš cilj je da Jelenje postane prepoznatljiva i atraktivna destinacija za sve posjetitelje, rekla je Tomas.
Novo izdanje turističkog kataloga »Visit Jelenje – Inspirirani baštinom« predstavlja sveobuhvatan vodič kroz prirodne ljepote, kulturnu baštinu i raznovrsne aktivnosti koje Jelenje nudi te sveobuhvatno pokriva razne aspekte turističke ponude Jelenja. Početni dio pod nazivom »Dobrodošli u Jelenje« pozdravlja posjetitelje i pruža osnovne informacije o regiji, sekcija »Prirodne ljepote« detaljno opisuje prirodne atrakcije ovog područja, uključujući Rječinu i Grobničke Alpe, dok kategorija »Posjetite« uključuje Gašparov mlin, Kovačiju, Zavičajni muzej te crkve u Jelenju i Podhumu, točnije kulturne i povijesne lokalitete koji pružaju uvid u bogatu baštinu i tradiciju Jelenja.
Također, tu je i spomenik podhumskim žrtvama, memorijalno groblje koje odaje počast stradalim mještanima Podhuma iz 1942. godine, kao i planinarski dom Hahlić, smješten na nadmorskoj visini od 1.097 metara. Katalog je za jelenjsku Turističku zajednicu izradila produkcija Creative Media, uz većinsko financiranje Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice Kvarnera, u sklopu programa pomoći turistički nerazvijenim područjima. Financijska potpora također je stigla od Općine Jelenje.
Od mlikarica do grobničkog sira
Sekcija »Tradicija« prikazuje lokalne običaje i tradicije, poput grobničkih mlikarica i maškaranih običaja, dok gastronomski dio brošure opisuje lokalne specijalitete poput palente kompirice i grobničkog sira, naglašavajući bogatu i raznovrsnu kulinarsku ponudu Jelenja, pa su opisani i grobnički keks i grobnički sladoled. Sekcija »Sport i rekreacija« nudi informacije o planinarskim putevima, biciklističkim stazama, iznajmljivanju quad vozila, rekreativnom jahanju, lovu i ribolovu, pružajući razne mogućnosti za aktivan odmor. Na kraju kataloga je »Informativni centar« koji pruža važne informacije o kalendaru događanja, turističkoj mapi i smještajnim kapacitetima, omogućujući posjetiteljima da lako pronađu sve što im je potrebno za ugodan i ispunjen boravak u Jelenju.