Foto Telemach
Pobjednik je Project E-Storm iz Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo Rijeka
povezane vijesti
- Leon Pesić neLo niže uspjehe u Rainbow Six Siege: I u eSportu treba truda i sreće, baš kao i u običnom
- Učenici Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo osvojili prvo mjesto u kategoriji mladih poduzetnika
- Učenici OŠ Turnić i Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo pobjednici Digitalnog inovacijskog inkubatora
Rijeka ima državne prvake u esportu. Telemach Cube School Esport League, nacionalno esport natjecanje koje je nastalo iz hvalevrijednog srednjoškolskog projekta Srednje škole Zvane Črnje Rovinj, dobilo je svoje ovogodišnje pobjednike.
Riječ je o timu Project E-Storm iz Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo Rijeka koji su postigli najbolji rezultat u završnici natjecanja održanoj 10. i 11. svibnja u Hall of Game areni, a kojoj su prethodile dvije faze natjecanja koje su se održavale online.
Na natjecanju su ukupno sudjelovale čak 32 škole iz cijele Hrvatske to jest 192 učenika, a sveukupno je odigrano 128 matcheva kroz 4 Grupe.
Tijekom velike završnice odigrano je ukupno 6 matcheva, a natjecanje se osim uživo, moglo pratiti i putem YouTube i Twitch platforma.
Telemach Cube School Esport League značajno je natjecanje ne samo za esports zajednicu nego i za društvo u cjelini, budući da ima dva važna cilja – uvođenje esporta kao izvanškolske aktivnosti i promoviranje odgovornog igranja među mladima.
Sudionike se tako poziva na primjereno ponašanje i izražavanje, s naglaskom na poštovanje prema svim timovima kao i prema organizatorima i ostalim dionicima samog natjecanja.
S druge strane, među mladima potiče i razvija niz vještina, kao što su primjerena komunikacija među igračima, uvažavanje pravila igranja te fair play.
Potiče i socijalnu interakciju svih koji se bave gamingom, bez obzira je li riječ o natjecateljskoj dimenziji i esportu ili samo povremenom hobiju.
Upravo iz tih razloga organizatori nastoje uvesti esport u škole, ističući pri tome ključne prednosti za učenike.
Naime, osim što omogućava usvajanje raznih vještina, esport u školama potiče uključivost i raznolikost te učenicima pruža priliku da upoznaju karijerne mogućnosti koje nudi esport industrija, jedna od najbrže rastućih u svijetu.