F Jens Büttner/dpa / Pixsell
Prema prvim neslužbenim podacima, na ukupnoj populaciji prijenos je, u trenutku nastupa Baby Lasagne gledalo 979.147 ljudi, dok je na platformi HRTi Eurosong pratilo 35 tisuća ljudi
povezane vijesti
Više od milijun gledatelja Hrvatske radiotelevizije (HRT) pogledalo je nastup Baby Lasagne u prvoj polufinalnoj večeri Eurosonga u Areni Malmö, odnosno skoro 60 posto gledatelja televizije u Hrvatskoj, priopćio je HRT.
Prema prvim neslužbenim podacima, na ukupnoj populaciji prijenos je, u trenutku nastupa Baby Lasagne gledalo 979.147 ljudi, dok je na platformi HRTi Eurosong pratilo 35 tisuća ljudi.
Ukupan broj pregleda je 95 tisuća, dok je dokumentarac prije prijenosa, “Ususret Eurosongu – Baby Lasagna“, vidjelo u prosjeku 10,9 posto gledatelja u Hrvatskoj, priopćeno je.
S HRT-a kažu da na njihovim društvenim mrežama već duže vrijeme traje velika podrška i zanimanje za Baby Lasagnu – spot “Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim“ dosad je pregledan 1,8 milijuna puta.
Veliki je interes i na Dorinim kanalima na kojima se kontinuirano objavljuju detalji i vijesti iz Malmöa što pokazuje i doseg od čak dva milijuna ljudi u posljednjih nekoliko tjedana.
“Jako sam sretan što smo se svidjeli publici i što smo osigurali prolaz u finale Eurosonga. Sinoćnji nastup na velikoj pozornici, pred prepunom Arenom Malmö za mene je novo iskustvo koje ću sigurno pamtiti”, izjavio je Baby Lasagna, koji i dalje vodi na svim kladionicama 68. Eurosonga.
Kao uvod u prijenos finala koje će se održati u subotu prikazat će se dokumentarno-zabavna emisija “Ususret Eurosongu – Pozdrav iz Malmöa“, u kojem će o tome kako je živjeti u multikulturnom gradu s 350.000 stanovnika i 170 nacionalnosti govoriti i jedan Hrvat, zamjenik gradonačelnika Malmöa.