Kampanja

“Halo, meni je stalo”: Udruga Oaza prikuplja donacije za rad telefona za podršku mentalnom zdravlju

Jakov Kršovnik

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin

Kampanja "Halo, nama je stalo" potrajat će do 3. travnja, a cilj im je prikupiti 25 tisuća eura kojima će osigurati nastavak rada



Udruga za beskućnike i socijalno ugrožene osobe Oaza pokrenula je kampanju za prikupljanje donacija za rad besplatnog telefona Slon telefon 0800 9977 za podršku mentalnom zdravlju.


Kampanja “Halo, nama je stalo” potrajat će do 3. travnja, a cilj im je prikupiti 25 tisuća eura kojima će osigurati nastavak rada telefonske linije u idućih 10 mjeseci.


Više detalja o tome kako donirati može se pronaći na internetskoj stranici udruge.




Ako akcija bude uspješna, razmišljaju i o novoj akciji i ponovnom prikupljanju sredstava, jer se, kažu iz Oaze, pokazala potreba za telefonom za podršku.


Više od 1.000 poziva


Riječke udruge Oaza i Terra posljednje dvije godine pružaju besplatnu telefonsku podršku svima koji su u potrebi za razgovorom i pomoći u kriznim životnim situacijama, a ta telefonska linija zaživjela je kroz projekt Oslonac, uz podršku Grada Rijeke, koji je podržao i ovu kampanju.


– Od početka rada telefonske linije 1. kolovoza 2022. godine primili smo više od 1.000 poziva od 450 osoba iz cijele Hrvatske. Ostvari li Udruga Oaza zadani cilj, telefon za besplatnu podršku mentalnom zdravlju radit će 4 sata dnevno svakim radnim danom uz aktivnost čak 44 volontera, kaže Tea Čorak, psihologinja Udruge Oaza i koordinatorica volontera telefonske linije.


Na pitanje novinara rekla je da edukacija za rad na telefonu traje dva dana, ali da su svi volonteri koji rade na telefonu osobe koje moraju imati predznanje iz psihološke struke te su ili polaznici ili su završili različite škole psihoterapije.


Također, ako postoji potreba, upućuju pozivatelje psihijatrima i psiholozima, a dosad su tako uputili 40 pozivatelja.


Na Međunarodni dan sreće


Predsjednik Udruge Oaza Dejan Travica kaže kako su pokrenuli kampanju na Međunarodni dan sreće jer žele ukazati na važnost mentalnog zdravlja za sreću.


– Pozivamo sve naše sugrađane i sugrađanke da podrže rad Slon telefona kako bi pomogli što većem broju ljudi – da budu sretni i aktivni članovi naše zajednice, rekao je Travica.


Podršku akciji dali su i Grad Rijeka, na pressici je govorila Karla Mušković, pročelnica Upravnog odjela za zdravstvo, socijalnu zaštitu i unapređenje kvalitete života te Erste banka i njihova predstavnica Tina Sirotić, voditeljica Social Bankinga Erste banke.


O važnosti linije govorila je Ana Milardović, liječnica i volonterka.