Sandra Uzelac / Foto Marko Gracin
Nadzorni odbor "Viktora Lenca" odlučio se za kadrovsko pojačanje
povezane vijesti
Osim Glavne skupštine Brodogradilišta “Viktor Lenac”, na kojoj su odrađene formalne izmjene statutarnih odredbi, u Martinšćici je danas održana i sjednica Nadzornog odbora na kojoj je odlučeno da će ovo kvarnersko brodogradilište odsad imati dvočlanu Upravu.
Kadrovsko pojačanje
Uz Sandru Uzelac, koja je imenovana za predsjednicu Uprave i to na novi mandat od tri godine, članom Uprave s 1. ožujka, također na mandat od tri godine, postao je i Luka Hrboka, koji je dosad vodio prodaju u ovom brodogradilištu.
– Ovim kadrovskim pojačanjem uprave osiguravamo još kompletnije i kompaktnije pokrivanje svih područja poslovnog upravljanja brodogradilištem, kratko je poručila novoimenovana predsjednica Uprave Sandra Uzelac, dodajući kako je i dosad s kolegom Hrbokom imala odličnu suradnju.
Uoči objave godišnjeg financijskog izvješća, cijene dionice “Viktora Lenca” proteklih desetak dana na Zagrebačkoj burzi mahom su u “zelenom”.
Nakon rekorda, opet u plusu
Dosadašnja tromjesečna izvješća iskazivala su da je ovo brodogradilište i lani, nakon rekordne 2022. godine, nastavilo s pozitivnim trendom ostvarivanja dobiti te je za očekivati da će i u konačnom rezultatu biti iskazan plus, a koliko je točno “Lenac” lani zaradio, znat će se nakon što se danas objave završne brojke, zaključno sa zadnjim kvartalom.
Kao što je poznato, “Viktor Lenac” trenutno radi s dva operativna doka, koji su puni, kao i vezovi na njihovoj operativnoj obali.
U ovom trenutku, u “Lencu” je šest brodova, a osim redovnih poslova na remontima, u brodogradilištu se ulažu veliki napori na obnovi i čim skorijem osposobljavanju velikog Doka 11, koji je od velikog značaja za poslovanje ovog remontnog brodogradilišta.
Suradnja s 3. majem
Valja podsjetiti da je “Viktor Lenac” prošle godine sa susjednim “3. majem” ugovorio gradnju dva nova pontona za taj dok, a isporuka prvog očekuje se da bi mogla uslijediti do lipnja ove godine.
Trećemajci bi od ovog posla trebali zaraditi oko sedam milijuna eura dok se ukupna ulaganja “Viktora Lenca”, koji za ova dva pontona osigurava svu potrebnu opremu i materijal, penju se na iznos od oko 16 milijuna eura, čemu valja pridodati i troškove popravka te zamjene drugih dotrajalih dijelova Doka 11.