Foto Aminess Hospitality Group
Preuzimanje operativnog poslovanja Hotela Mediteran druga je suradnja ove vrste za tvrtku Aminess Hospitality Group
povezane vijesti
- Glavina poručio malim iznajmljivačima: “Sustav privatnog smještaja je neodrživ, ima svega 58 dana popunjenosti”
- Tripadvisor analizirao konkurentnost ponude na Mediteranu, zanimljivo je da nas korisnici ne vide kao preskupu zemlju
- Ličko-senjskoj županiji posebno priznanje i nagrada “Hrvatska, prirodno tvoja”
Aminess Hotels & Resorts preuzima operativno poslovanje još jednog hotela na sjevernoj jadranskoj obali – hotela Mediteran u Crikvenici, javljaju iz tvrtke.
Kako kažu, ovo strateško partnerstvo predstavlja važan korak u rastu i širenju portfelja tvrtke Aminess Hospitality Group i odličan je temelj za ekspanziju i razvoj usluge upravljanja operativnog poslovanja koju ova tvrtka nudi zainteresiranim ugostiteljskim objektima.
Preuzimanje operativnog poslovanja Hotela Mediteran druga je suradnja ove vrste za tvrtku Aminess Hospitality Group, koja od početka ove godine upravlja operativnim poslovanjem Aminess Lišanj Family Hotela iz Novog Vinodolskog.
Inovativni pristupi
– Crikvenica, s bogatom turističkom tradicijom i jedinstvenim položajem uz obalu Kvarnerskog zaljeva, predstavlja važno i poželjno odredište za turiste iz cijele Europe.
Njezina povijest kao lječilišnog grada i razvoj turizma kroz prošlost čine je atraktivnim odredištem za sve one koji traže kombinaciju prirodnih ljepota, kulturne baštine i raznolike turističke ponude.
Osim što širi portfelj, Aminess ovim korakom donosi inovativne pristupe upravljanju i dodatnom doprinosu razvoja turizma u Crikvenici.
Stručnjaci Aminessa posjeduju ekspertno znanje potrebno za vođenje dnevnih operacija u turističkim objektima, što će osigurati vrhunsku kvalitetu usluge koju posjetitelji očekuju.
Partnerima pruža i profesionalnu podršku, uključujući pristup velikoj bazi znanja, priručnicima i smjernicama putem inovativne digitalne platforme razvijene posebno za ovu vrstu poslovanja što će zasigurno osigurati daljnji napredak i unapređenje turističke ponude ove destinacije, ističu iz tvrtke.
Logičan nastavak
Član Uprave Aminess Hotels & Resorts Mladen Knežević napominje kako je upravljanje operativnim poslovanjem logičan nastavak Aminessovih 56 godina prisutnosti na domaćem tržištu, tijekom kojih se kompanija izgradila u etablirani turistički brend.
– Ovom uslugom stečena znanja dijelimo s objektima koji nisu u našem vlasničkom portfelju, nudeći im dodatnu prednost povezanosti s Aminess brendom.
Osim menadžmentom, Aminess svojim iskustvom te visoko kvalitetnom ponudom i sadržajima direktno utječe na razvoj i pozicioniranje samih destinacija te kvalitetu života lokalnih zajednica.
Kod crikveničkog hotela Mediteran iskoristit ćemo sve naše iskustvo i znanje kako bi unaprijedili poslovanje hotela i veseli nas činjenica što ćemo postati dio duge tradicije turizma u Crikvenici te se nadamo da ćemo i sami imati priliku doprinijeti daljnjem razvoju destinacije, izjavio je Knežević.
Hotel Mediteran, smješten uz obalu mora i svega 1.500 metara udaljen od centra Crikvenice, pruža savršenu kombinaciju udobnosti i blizine brojnim atrakcijama.
Tu će gosti pronaći idealno mjesto u potrazi za opuštanjem ili avanturom, dok će usluga i ponuda u hotelskim restoranima biti pod iskusnim vodstvom Aminess gourmet tima.