Foto/Instagram
U komentarima se odvila čitava diskusija oko toga je li ovaj marketinški potez genijalan, ili pak bezosjećajan
povezane vijesti
Kod Kim Kardashian nema stajanja!
Samo nekoliko dana nakon što je reality zvijezda lansirala novu kolekciju muškog donjeg rublja za svoj brend Skims, gdje je jedno od glavnih lica kampanje bio Neymar, fanove je iznenadila lansiranjem linije grudnjaka s ugrađenim bradavicama, a svijetu ga je predstavila uz senzacionalni reklamni video.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Zemljina temperatura postaje sve viša i viša. Razine mora rastu. Ledeni pokrivači se smanjuju. A ja nisam znanstvenica. Ali vjerujem da svatko može upotrijebiti svoje vještine da odradi svoj dio posla. Zato vam predstavljam potpuno novi grudnjak s ugrađenim bradavicama.
Dakle, koliko god bilo vruće, uvijek ćeš izgledati kao da ti je hladno. I za razliku od ledenjaka, ove ne idu nikamo”, govori u reklami.
Odvažni’ push-up grudnjak bit će u prodaji od 31. listopada, a 10% od prodaje ide u dobrotvorne svrhe organizaciji 1% for the Planet.
Dok su mnogi pomislili da se radi o prvoaprilskoj šali – nije, a niti ona listopadska, jer je Kim ozbiljna oko svog grudnjaka sa ‘šok faktorom’.
U komentarima se odvila čitava diskusija oko toga je li ovaj marketinški potez genijalan, ili pak bezosjećajan.
Dok su neki isticali da klimatske promjene nisu nipošto tema za šalu, a kamoli za reklamiranje proizvoda, drugi su ostali pozitivno iznenađeni i čitavu stvar sagledali sa komične stane.
Koji god da je slučaj, mnogi su se u komentarima na društvenim mrežama složili da je Kim – marketinški genij.