Foto: Pixabay
Kad problemi s WC školjkom postanu prava noćna mora
povezane vijesti
Kada se odvodi i zahodi začepe, nastaje prava noćna mora bez izlaza, ostavljajući u vama osjećaj bespomoćnosti.
Nedavna promotivna kampanja američke marke toaletnog papira Scott Bath inspirirana je ovim frustrirajućim situacijama, pretvarajući ih u pravo iskustvo horor filma od kojeg se gledatelji mogu naježiti.
U suradnji s kreativnom agencijom VaynerMedia, brend je prihvatio sve karakteristične elemente uspješnog horor filma: opipljivu napetost u okruženju, neočekivana i uznemirujuća otkrića, popraćena zastrašujućim soundtrackom.
Ovaj trio sastojaka skladno se stapa kako bi gledatelje držao prikovanima za svoja sjedala dok se bore sa strašnom pričom koja se odvija na ekranu.
“Začepljenje”
Cijela inicijativa pod nazivom “The Clogging” zorno predočava katastrofalnu situaciju kao najgoru noćnu moru, prema viziji VaynerMedije.
“Radili smo s redateljem Chiokeom Nassorom kako bismo kanalizirali tu tjeskobu i stvorili ultimativni scenarij iz noćne more. Dinner Turned Disaster traje tri minute i koristi uobičajene elemente horor žanra za stvaranje neizvjesnosti.”
U kratkom trominutnom spotu vidimo neugodnu situaciju u kojoj se mlada žena po imenu Claire nađe prije upoznavanja budućih svekra i svekrve.
Atmosfera se brzo mijenja od želje da ih upozna, preko topline dobrodošlice do srama i panike kada dođe do začepljenja u odvodnom sustavu kupaonice, ostavljajući je bespomoćnom.
Sljedeća scena prikazuje Claire kako bježi kroz prozor raskošne kuće, pada na tlo i kreće u divlju vožnju u očajničkom pokušaju da pobjegne s mjesta “zločina”.
Iako nije počinio nikakve nasilničke radnje, začepljenje WC-a krivac je ove nadrealne situacije.
Svakako briljantna reklama koja također uspijeva naglasiti i borbu protiv nepotrebnog rasipanja te prekomjerne upotrebe toaletnog papira u WC-u.
Također, i koliko često jednostavno trebate obratiti pozornost na vrstu proizvoda koji možete kupiti, poput recikliranog toaletnog papira.