Foto Facebook Karlo Kazinoti
Novi plakat Kazinotija&Komende na Facebooku je objavio Karlo Kazinoti
povezane vijesti
Splitski HNK 9. kolovoza zakazao je premijeru nove predstave “Gazdarica”, a na Facebooku se pojavio i plakat za tu predstavu, koji bi, piše tportal, ponovo mogao izazvati kontroverze i šokove kod osjetljivijeg dijela publike.
I novi plakat, kao i onaj prošli koji je šokirao pojedine Splićane, među njima i vijećnika Mosta Josipa Markotića, djelo je splitskog dizajnerskog dua Kazinoti&Komenda.
Poljubac mu je “dno dna”
Ovaj dizajnerski dvojac dizajnirao je i plakat za ovogodišnje Splitsko ljeto, a poljubac prikazan na plakatu splitski je Mostovac prozvao “pornografskim uratkom” i “dnom dna”.
“Plakat možda može proći za neki jeftini bordel, neko jeftino pornografsko kino. Ovo je ispod svake razine, dno dna. Ne znam što je bilo na pameti i intendantu HNK i Ministarstvu kulture koje je pokrovitelj.
U nedostatku mašte i dizajnerske kreativnosti igra na najniže strasti”, rekao je zabrinuti zastupnik za Dnevnik.hr po objavi plakata za 69. Splitsko ljeto.
Dodatni šokovi
Čini se da Mostovcu i drugim osjetljivijim dušama slijede dodatni šokovi s novim plakatom Kazinotija&Komende, koji je na Facebooku objavio Karlo Kazinoti.
“Woooooow koji ste vi majstori”, “Genijalan plakat”, “Sad čekamo komentare”, samo su neke od reakcija njihovih pratitelja na Facebooku.
Predsava “Gazdarica”, djelo Carla Goldonija, prati neudatu i samouvjerenu Mirandolinu, vlasnicu gostionice u Firenci koja se svakodnevno suočava s neobičnim problemom – kako se riješiti napasnih muškaraca koji se neumorno vrte oko nje.
Dizajnerski duo Kazinoti&Komenda djeluje na sceni već dulje od desetljeća, a zaslužan je za vizualna rješenja mnogih događanja u Splitu i Hrvatskoj.
Zaslužni su za čitav niz kvalitetnih rješenja, a njihov portfelj možete pogledati OVDJE.