Roni Voskion

Molo nam za sriću treba: Nakon što je lani osvojio Beograd, opatijski restorater širi se na regiju

Edi Prodan

Roni Voskion

Roni Voskion

U svemu je najvažnije poslati poruku kako ovaj naš dio raja, što Jadran i posebno Opatija svakako jesu, pruža istinske užitke, ističe Roni Voskion

Na iznimno originalni način, kako nas je već i lani iznenadio, opatijski je ugostitelj Roni Voskion odlučio i ove godine upozoriti na nekoliko vrhunskih stvari koje karakteriziraju hrvatski turizam.


On je naime u čitavom nizu gradova – Ljubljana, Zagreb, Beograd, Sarajevo, Banja Luka, Dubrovnik, Split na najprometnije njihove pozicije postavio jumbo plakate s porukom “Molo nam za sriću triba”.


Simpatično povezivanje


Riječ je dakako o simpatičnom povezivanju naziva njegovog restorana Molo što se nalazi na istoimenoj opatijskoj lokaciji i hedonističke poruke koju pak omogućavaju gastronomsko uživanje u Molu i općenito odmor na Kvarneru.



– U svemu je najvažnije poslati poruku kako ovaj naš dio raja, što Jadran i posebno Opatija svakako jesu, pruža istinske užitke. Uostalom, sad smo i službeno najavljeni kao Kvarner europska regija gastronomije pa je i to dodatni poziv za dolazak u Opatiju i dakako moj Molo, pojasnio nam je Voskion.


Svojim originalnim nastupom on ujedno pomiče i poimanje marketinškog nastupa hrvatskog turizma, odnosno, vozi nekim svojim, vrlo privlačnim te itekako uočljivim smjerom bez institucionalne potpore.



– Lanjska kampanja slična ovoj bila je samo u Beogradu. Izazvala je silne reakcije, isključivo pozitivne. Sad sam odlučio ići dalje, povezati prostor koji je desetljećima orijentiran na Opatiju da joj se vrati, da dođe po svoj komadić uživanja jer Molo nam za sriću triba, zaključio je Voskion.


Ronijev poučak


Ono što još slijedi – jumbo su plakati na “kružnom toku”, na križanju za Tunel Učka i Opatiju, a rukavicu gastronomskog izazova Voskion će uputiti i susjednoj županiji – Molo nam za sriću triba ide i u Rovinj te Poreč!



Ronijev poučak? A kako bi primjerice odjeknula kampanja “Hrvatska zemlja Michelina” s grafički zavodljivo uklopljenim fotografijama i nazivima 11 domaćih zvjezdanih restorana koji su sasvim sigurno najbolja moguća preporuka za našu gastronomiju?