Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 5° 2
Sutra: 5° 5° 2
27. siječnja 2020.
Savjeti nutricionista

Problemi s nesanicom muče dosta ljudi. Imamo par savjeta kako ih pobijediti

Foto: PIXABAY.COM
Foto: PIXABAY.COM
Autor:
Objavljeno: 8. srpanj 2019. u 9:22 2019-07-08T09:22:04+02:00

Probleme sa spavanjem možemo imati što zbog ubrzanog načina života, što zbog loših navika kojih se teže odričemo. Međutim, postoje jednostavna rješenja za ovakve probleme kojih se možete početi pridržavati već danas

Sve je više ljudi koji imaju problema s odlaskom na spavanje i konkretno snom. Razloga tome može biti jako mnogo. Probleme sa spavanjem možemo imati što zbog ubrzanog načina života, što zbog loših navika kojih se teže odričemo. Međutim, postoje jednostavna rješenja za ovakvu vrstu problema kojih se možete početi pridržavati već danas. Od razmišljanja o vremenu u koje konzumirate kavu, do poboljšanja prehrane koju ste do sada vodili, ovo su koraci koje trebate pratiti kako bi ubuduće bolje spavali poslije čega ćete biti kao novi!

1. Razmislite ponovo o kavi nakon 4 popodne

Možda vas privlači činjenica da će vas espresso odlično razbuditi u poslijepodnevnim satima kada ste najumoriji i najiscrpljeniji od dnevnih aktivnosti, ali to nikako nije dobra ideja kada imate problema sa spavanjem. Umjesto toga, ako ste u to vrijeme na poslu, izađite na kratku pauzu, prošetajte se ili jednostavno gledajte malo kroz prozor kako biste odmorili oči od računala.

2. Unosite više magnezija i vlakana

Manjak vlakana u tijelu može usporiti puno toga, od probavnog trakta do sna. Na Sveučilištu u Kolumbiji istraživači su došli do zaključka da mali broj unesenih vlakana tijekom dana utječe na kvalitetu sna, dok u suprotnom možete imati sjajan rezultat. Dnevno unosite minimalno 25 grama vlakana uz pomoć voća, povrća, sjemenki, orašastih plodova i cijelog zrnja. Magnezij također utječe na san i trebali bismo ga unositi u organizam svakodnevno.

3. Smanjite konzumaciju zasićenih masti i dodatnih šećera

Isto istraživanje je potvrdilo da zasićene masti i šećer također loše utječu na san, što nikako nije dobro. Zasićene masti koje nalazimo u crvenom mesu i punomasnim mliječnim proizvodima, kao i dodatni šećeri ne utječu dobro na kvalitetu sna, te utječu na to da se i poslije dovoljno sati osjećate i dalje umorno.

4. Pazite što jedete prije odlaska na spavanje

Konzumiranje obroka prije odlaska na spavanje može utjecati na vaš san zbog toga što ležeći položaj može izazvati refluks želučane kiseline koji dovodi do buđenja tijekom noći i nelagode. Način na koji to možete spriječiti - nemojte konzumirati hranu minimalno dva sata prije odlaska na spavanje.

5. Pazite što pijete

Sigurno vam je poznata situacija u kojoj ste popili čašu vina i odmah vam se prispavalo? Iako nas alkohol opušta i uspavaljuje, prelaženje dozvoljene doze (jedna čaša za žene i dvije za muškarce) itekako utječe na san i to u negativnom smislu. Zato vodite računa koliko pića konzumirate i po mogućnosti ih izbjegavajte u širokom krugu.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.


Promo
Dodijeljena nagrada digitalnom šampionu
Biramo najbolje privatne iznajmljivače

Dodijeljena nagrada digitalnom šampionu