FOTO/Pixabay
Prvo izdanje časopisa za tisak bit će objavljeno u lipnju, a obuhvatit će intervjue, eseje i priloge o osobama koje rade na njihovim serijama.
Kompanija sa sjedištem u Los Gatosu, Kalifornija počela je kao tvrtka koja se bavi iznajmljivanjem filmova prije nego što je napravila revolucionarni pomak. 2010. godine kreće s upravljanjem studija u Hollywoodu i otvara proizvodne pogone u Novom Meksiku i Španjolskoj.
Netflix i njegov rastući popis talenata s glumačke A-liste, prošle godine izdaje oko 700 programa, uključujući filmove, TV serije i dokumentarce. Tiskani proizvod najnoviji je potez mladog, ali moćnog studija, koji je ranije ovog tjedna otkrio da je u pregovorima za kupnju holivudskog egipatskog kazališta, doznajemo s LA Timesa.
Gigant je zaradio niz nagrada „Golden Globe“ i „Primetime Emmy“ s emisijama kao što su “The Crown”, “Stranger Things” i “Black Mirror”. Došli su i vrlo blizu osvajanja Oscara ove godine za film “Roma“.
Netflix nastavlja širenje mreže s časopisom o stilu nagrade koji bi trebao objaviti njegove produkcije, tvrdi Bloomberg. „Online streaming“ div će, kako se izvješćuje, pokrenuti publikaciju s radnim naslovom „Wide“ baš u vrijeme kampanje za „Emmy Awards“.
Predstavnici Netflixa nisu odmah odgovorili na upit Timesa za komentar, a tvrtka još nije službeno potvrdila vijest. Prvo izdanje časopisa za tisak bit će objavljeno u lipnju, a obuhvatit će intervjue, eseje i priloge o osobama koje rade na Netflix serijama, prema e-porukama koje je pregledao Bloomberg. Časopis će biti besplatan, a dijelit će se na raznim događajima u organizaciji Netflixa.