FOTO/Pixabay
Kaže da je vidio nešto „kristalizirano“, ali tome nije pridavao veliku važnosti, već je isto pošpricao sredstvom za čišćenje i pokušao ukloniti prstima.
Eliot Curtis radi kao menadžer za upravljanje na jednoj televizijskoj postaji, a u opisu posla mu je rješavanje različitih tehničkih problema.
Kada mu se pružila prilika da popravi syntheseizer iz 1960. godine, Curtis je objeručke prihvatio priliku.
Instrument je u vlasništvu glazbenog odjela na sveučilištu (California State University), gdje su ga godinama čuvali u ormaru.
Curtis je glazbeni instrument donio kući i započeo s popravljanjem. Kaže da je vidio nešto „kristalizirano“, ali tome nije pridavao veliku važnosti, već je isto pošpricao sredstvom za čišćenje i pokušao ukloniti prstima.
Nakon četrdeset i pet minuta, počeo se osjećati „neobično“, što je trajalo otprilike devet sati. „Osjećao sam se kao na LSD-iju“, prenosi UniLad.
Tri pojedinačna testa su pokazala da su „kristali“ doista LSD. Stručnjak i istraživač za ovu drogu kaže da ista može ostati sačuvana desetljećima, ako se čuva na hladnim i tamnim mjestima. Stručnjak dodaje i da je moguće da droga uđe u organizam putem kože, pod određenim uvjetima.
Curtisova žena Holly, svjedočila je čitavoj situaciji: „Mislim da je ovo ludo. Cijela situacija je odlično poglavlje u povijesti kontra kulture.”
Kako je LSD završio na syntheseizeru? UniLad piše o glasini da bi glazbenici koji su koristili ove instrumente tijekom 60-ih godina, umakali prste u LSD – tako da, kada bi nastupali – sve što je bilo potrebno za „ludo iskustvo“ je dodirnuti tipke i jednostavno polizati prst.