Brzopoteznim upotpunjavanjem dokumentacije stečeni uvjeti za izdavanje uporabne dozvole novoizgrađene riječke prometnice
RIJEKA Ulica Pavla II bit će puštena u promet u petak, 25. studenog. Iako je pročelnica Odjela gradske uprave za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenje Ljiljana Buljan, nakon tehničkog pregleda novoizgrađene prometnice, najavila kako će upotpunjavanje dokumentacije za izdavanje uporabne dozvole potrajati do kraja idućeg tjedna, nedostajući dokumenti dostavljeni su njenom odjelu znatno prije tog, čime su ispunjeni uvjeti za izdavanje uporabne dozvole i puštanje ulice u promet.
Tako će Riječani, nakon dvije i pol godine, koliko je trajala gradnja osamdesetak metara duge ceste, napokon dobiti novu poveznicu između Ciottine i Barčićeve ulice, koja će povećati protočnost prometa u tom dijelu središta grada. Ulicom Ivana Pavla II prometovat će se u oba smjera. Na spoju s Barčićevom i Dežmanovom skretanje će biti dopušteno isključivo udesno, budući da su Dežmanova i gornji dio Barčićeve jednosmjerne prometnice. Isto tako, ulazak u Ulicu Ivana Pavla II s te će strane biti moguć isključivo dolaskom iz Dežmanove. Na suprotnoj strani, na spoju s Ciottinom i Slaviše Vajnera-Čiče, dosadašnji režim prometa neće se mijenjati, pa će vozači i ubuduće moći skretati ulijevo u Ciottinu prema Jadranskom trgu ili udesno Ulicom Slaviše Vajnera-Čiče prema Pomeriu.
Iz Rijeka prometa najavljuju intenzivno praćenje svih parametara prometa u novoizgrađenoj ulici tijekom idućih mjeseci, nakon čega će, na temelju rezultata praćenja, predložiti eventualne izmjene prometnog režima na spoju Ulice Ivana Pavla II s Barčićevom i Dežmanovom.
– Ukoliko intenzitet prometa vozila iz Ivana Pavla II prema Barčićevoj bude veći od onoga iz Dežmanove u Barčićevu, najvjerojatnije ćemo predložiti da smjer Ivana Pavla II – Barčićeva dobije prednost na raskrižju, što sad nije slučaj. Isto tako, razmatramo i o mogućnosti dvosmjernog prometa na dionici Barčićeve od spoja s Kurelčevom do spoja s Ulicom Ivana Pavla II, kako bi omogućili direktan prilaz novoj ulici iz smjera Jadranskog trga, umjesto sadašnje, obilazne rute Kurelčevom, Supilovom i Dežmanovom, rekao je glasnogovornik Rijeka prometa Danijel Frka.
Zagrad B
Izgradnjom Ulice omogućen je kolni i pješački prilaz prema budućem kompleksu Zagrad B s javnom garažom Rijeka prometa, kapaciteta 311 parkirnih mjesta, čija bi gradnja mogla započeti početkom iduće godine.
Nakon dugotrajnih pregovora između Rijeka prometa i “Autotransa”, vlasnika zemljišta na kojemu će niknuti garaža i poslovno-stambeni kompleks, ovih je dana postignut konačni dogovor oko modela gradnje. Iako su se ranije spominjale mogućnosti zamjene prava građenja između Grada i “Autotransa” kojima bi “Autotrans” dobio određena prava na budućem autobusnom kolodvoru, a Grad i “Rijeka promet” zemljište nekadašnje garaže riječkog prijevoznika, na kraju je dogovoreno da će “Rijeka promet” otkupiti od “Autotransa” zemljište za gradnju podzemne garaže. “Autotrans” će pri tom zadržati pravo gradnje poslovno-stambenog kompleksa iznad nje, potvrdio je direktor prijevozničke tvrtke Zvonko Krmpotić.
– S obzirom da nije riječ o našoj osnovnoj djelatnosti, razmotrit ćemo sve mogućnosti, odnosno hoćemo li sami biti investitor kompleksa, potražiti partnera ili projekt prepustiti nekom trećem. Gradnja garaže potrajat će barem godinu i pol do dvije, tako da imamo dovoljno vremena za temeljito promišljanje o sve tri mogućnosti, kazao je Krmpotić, najavivši kako očekuje potpisivanje ugovora s “Rijeka prometom” tijekom idućih petnaestak dana. O detaljima ugovora odbio je govoriti prije potpisivanja, a ni iz “Rijeka prometa” nije bilo moguće dobiti službenu informaciju o cijeni, samo je potvrđeno da bi gradnja garaže trebala započeti već u siječnju iduće godine.