Promocija

Kvarnerska turistička ponuda predstavlja se u Tokiju

Alenka Juričić Bukarica

Foto Damir Škomrlj

Foto Damir Škomrlj

Tipična »hrvatska« tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik



RIJEKA – Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom u Južnoj Koreji i Japanu organizirala je edukacijske radionice Experience Croatia, Feel Slovenia koje za cilj imaju promociju hrvatske i slovenske turističke ponude, ali i edukaciju agenata koji u svojoj ponudi nude ili će tek nuditi Hrvatsku i Sloveniju.


Prva radionica, namijenjena predstavnicima turoperatora i agencijama, održana je u Seoulu, a druga u Tokiju. Na radionici u Japanu predstavila se i Turistička zajednica Kvarnera uz prisustvo hrvatskog Veleposlanika u Japanu Dražena Hrastića.


Među turističkim agencijama i turoperatorima u Seoulu sudjelovale su najznačajnija korejska online turistička agencija Interpark Tour, jedna od najznačajnijih agencija za organizaciju individualnih i grupnih aranžmana Mode Tour, te SM Town Travel, agencija koja u listopadu ove godine u Zagreb i Dubrovnik dovodi veliku grupu nagradnog motivacijskog putovanja tvrtke Amway. Radionicu je vodio novoizabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu Zoran Horvat, a posjetilo ju je i 11 predstavnika korejskih medija specijaliziranih za lifestyle i putovanja




– Edukacijska radionica u Seoulu održava se upravo u trenutku kada smo u fazi posljednjih formalnih procedura za otvaranje predstavništva HTZ-a u Južnoj Koreji. Veliki interes na radionicama gdje je sudjelovalo preko 60 etabliranih partnera dokaz je kako naše aktivnosti usmjerene na korejsko tržište daju rezultate, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, dodavši kako je u dosadašnjem dijelu turističke godine s korejskog tržišta ostvareno 377.000 noćenja što predstavlja rast od pet posto u odnosu na isto razdoblje lani.


Naime, osim višegodišnje charter povezanosti Hrvatske i Koreje, od prošle godine Seoul i Zagreb povezala je direktna redovna linija avioprijevoznika Korean Airlinesa koja uspješno nastavlja prometovati i tijekom ove turističke godine.


Inače, korejski turisti Hrvatsku u značajnijoj mjeri posjećuju organizirano i to oko 73 posto, ali sve više i individualno, često u okviru šireg europskog kružnog putovanja. S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja. Tipična »hrvatska« tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik.


Prema ostvarenom broju noćenja, destinacije koje bilježe najveći promet s korejskog i japanskog tržišta su Zagreb, Dubrovnik, Split, Opatija, Zadar i Plitvička Jezera. Tijekom svog boravka, korejski i japanski gosti najčešće se odlučuju za boravak u hotelima.


Korejski turisti najčešće borave u hotelima s tri i četiri zvjezdice, dok japanski preferiraju objekte s četiri i pet zvjezdica. U pogledu sezonalne distribucije prometa, Japanci i Koreanci iznadprosječno doprinose afirmaciji pred i posezone, s obzirom da vrhunac prometa u Hrvatskoj bilježe u svibnju i lipnju te u rujnu i listopadu.


Inače, osim TZ Kvarnera, koja je je u Tokiju predstavila kvarnersku turističku ponudu, na Daleki istok su stigli i predstavnici Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije te grada Zagreb.


Sa strane Slovenske turističke organizacije sudjeluju Ljubljana Tourism i Julijske Alpe. Za sudionike obje radionice pripremljena je i nagradna igra koja uključuje aviokarte Turkish Airlinesa prema hrvatskim i slovenskim destinacijama.