Stigao brodom

Znanstvenici otkrili novog kukca zbog njegovog čudnog penisa. Radi oštećenja na bukvama

P. N.

Foto: Journal of Entomology

Znanstvenici su u Brooklynu nedavno otkrili potpuno novu vrstu kukca koji je specifičan po čudnom obliku penisa.

Iako možda najpoznatija po štakorima, američka država New York puna je čudnih životinja. No, najnovije nalazište kukaca nije porijeklom iz Sjedinjenih Država – i moglo bi stvoriti probleme nekim gradskim stablima.

Istraživači su prvi put prikupljali primjerke neimenovanog kukca od kolovoza 2017. do 2018. godine u sklopu programa koji prati drveće oštećeno insektima na groblju Green-Wood u Brooklynu, koje se nalazi nedaleko od međunarodne luke, piše Gizmodo.

Novi kukac pronađen je na stablima bukve na groblju, stoji u dokumentu objavljenom u European Journal of Entomology.

Kada su ga znanstvenici usporedili s 1.500 uzoraka roda Agrilus iz zbirke češkog istraživača Sveučilišta za životne znanosti Eduarda Jendeka, nije se podudarao ni s jednim insektom. Penis nađeneog kukca bio je potpuno drugačiji. DNK testiranje kasnije je potvrdilo da se radi o novoj vrsti kojoj znanstvenici još nisu dali ime.

Novi kukac je vjerojatno u Ameriku stigao brodom, mišljenja su istraživači. Zasad su sigurni da su kukci poput ovog ekološka katastrofa za grad zbog uništavanja stabala.