Dobili natječaj

Uspjeh hrvatskog startupa – DotMetrics dobio posao u Britaniji i ušao u “ligu prvaka internetskog oglašavanja”

Hina

Foto REUTERS

Foto REUTERS

Iako iz tog startupa ne navode vrijednost tog posla, neslužbeno se doznaje da je riječ o oko 300 milijuna kuna ili 40 milijuna eura za pet godina



ZAGREB – Hrvatski startup DotMetrics postao je službeni analitički sustav za mjerenje posjećenosti britanskih internetskih stranica, a taj je posao dobio na natječaju tvrtke UK Online Measurement (UKOM) koju su osnovala najznačajnija udruženja britanskih izdavača i oglašivača, izvijestili su u utorak iz tog startupa.


Na natječaju za taj posao DotMetrics je pobijedio u partnerstvu sa Ipsosom, jednom od najvećih svjetskih agencija za istraživanje tržišta, ostavivši iza sebe velike igrače na globalnom tržištu prikupljanja podataka, poput američkog comScorea, kažu iz tog startupa, dodajući da službeno s poslom kreću 1. siječnja 2021. te da su ugovor potpisali na idućih pet godina.


Iako iz tog startupa ne navode vrijednost tog posla, neslužbeno se doznaje da je riječ o oko 300 milijuna kuna ili 40 milijuna eura za pet godina.




Do sada su, kako navode, podatke prikupljali u zemljama regije, a ovo im je prvi izlazak na tržišta zapadne Europe, pri čemu napominju da je Velika Britanija za hrvatske analitičare poseban izazov, jer je riječ o najvećem europskom i trećem svjetskom tržištu u kontekstu online oglašavanja.


»Na britanskom tržištu internet je uvjerljivo najvažniji kanal oglašavanja te raspodjela budžeta ovisi o kvalitetnim podacima, a Velika Britanija je i ‘liga prvaka’ internetskog oglašavanja«, ističe direktor DotMetricsa Jan Jilek, dodajući da je pobjeda na natječaju za takav posao stvar prestiža i izvrsna referenca za dalje.


S te strane, već su krenuli u pregovore za nastup i na drugim europskim tržištima, pri čemu Jilek ističe da Hrvatska ostaje njihov »hub«, te će analizu podataka obavljati iz Zagreba, zbog čega će im i broj zaposlenih rasti više od tri puta, što očekuju i u idućim godinama.


DotMetrics je izvorna hrvatska metodologija koju su razvili tvrtka FistNet i Ipsos Adriom, a time se prikupljaju podaci o posjećenosti internetskih stranica tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet neke stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i osnovnih istraživanja.


»Analitički sustav je po mnogo čemu jedinstven. DotMetrics je zapravo prvi pravi ‘big data’ analitički sustav nastao u Hrvatskoj. Pratimo stvari koje su relevantne oglašivačima i nudimo različite vrste analize podataka, a i naša se metodologija pokazala kvalitetnijom i bržom od konkurencije«, objašnjava suosnivač i direktor za tehnologiju u FistNetu Tomislav Fistrić.


Važnim u svemu drži i to što će sada podatke o posjećenosti i čitanosti stranica u Velikoj Britaniji DotMetrics isporučivati svakodnevno za prethodni dan i neće se kao do sada na njih čekati po mjesec dana.