Uspjeh tvrtke Stemi

HRVATSKI ROBOT OSVAJA SVIJET Hexapod se testira u SAD-u, prisutan je u Nizozemskoj i Japanu

Hina

Robot Hexapod se odnedavno može kupiti i na aerodromu u Dubaiju / Screenshot / youtube / Računalo.com

Robot Hexapod se odnedavno može kupiti i na aerodromu u Dubaiju / Screenshot / youtube / Računalo.com

Velikić ističe da je polivalentnost njihova robota privukla pažnju škola diljem svijeta. Tako trenutno u SAD-u deset škola testira Hexapod i rade edukacije uz Stemijev kurikulum, a tvrtka je potpisala i ugovor s distributerom za njemačko tržište gdje će također vrlo vjerojatno ući u školske programe. Prisutni su i u Nizozemskoj i Japanu a kažu da dosad nisu imali negativnih iskustava s klijentima pa očekuju da će se svi testni projekti naposljetku i realizirati



ZAGREB Robot Hexapod hrvatske tvrtke Stemi privukao je pažnju škola širom svijeta koje u njemu vide priliku podučavanja djece robotici, pri čemu je velika prednost Hexapoda što ima vlastiti kurikulum kroz koji se može trenirati sve što je za robotiku bitno, priopćeno je u ponedjeljak iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).


Kako pojašnjava direktor prodaje Stemija Slobodan Velikić u izjavi koju prenosi HGK, robotika je relativno novi predmet u školama te za nju još ne postoji standardizirani kurikulum pa se škole diljem svijeta snalaze kako znaju.


»Traže hardver i softver koji će profesorima i učenicima omogućiti da na jednostavan i pitak način svladaju osnove programiranja. Na tom polju Hexapod briljira, jer dolazi s vlastitim kurikulumom kroz koji se može trenirati sve što je za robotiku bitno, od mehanike i 3D modeliranja, do izrade mobilne aplikacije i samog programiranja«, kaže Velikić.





Ističe da je polivalentnost njihova robota privukla pažnju škola diljem svijeta. Tako trenutno u SAD-u deset škola testira Hexapod i rade edukacije uz Stemijev kurikulum, a tvrtka je potpisala i ugovor s distributerom za njemačko tržište gdje će također vrlo vjerojatno ući u školske programe. Prisutni su i u Nizozemskoj i Japanu a kažu da dosad nisu imali negativnih iskustava s klijentima pa očekuju da će se svi testni projekti naposljetku i realizirati.


Velikić kaže kako se njihov model pokazao kao pun pogodak zbog jednostavnosti, a kako je njihova tržišna niša edukacija.


»Vrlo brzo smo shvatili da se ne možemo natjecati na komercijalnom tržištu s kineskim proizvođačima, jer im cjenovno ne možemo parirati. Nismo imali novca za marketing, ali to nije ni naš ‘forte’. Odmah u početku smo uvidjeli da je naš put edukacija i u tom smjeru guramo. Razvoj STEM znanosti je izuzetno brz, a znanje stoji na mjestu. Stoga mi nastojimo premostiti taj jaz između razvoja tehnologija i znanja o tehnologiji«, poručuje Velikić.


Ističe i da trenutno rade na pilot projektu koji bi trebao omogućiti da od sljedeće sezone budu prisutni i u školama u Emiratima, napominjući da robot može ići u klasičnu prodaju, no kako ga za škole posebno podešavaju.


Robot se tako odnedavno može kupiti i na aerodromu u Dubaiju, a kako se navodi u priopćenju, to je samo jedan u nizu komercijalnih uspjeha projekta koji polako, ali sigurno postaje osnova za podučavanje robotike u školama od SAD-a do Japana.


»Dubai Airport je najprometnija zračna luka na svijetu s preko 80 milijuna putnika godišnje i prometom od 2,5 milijarde dolara. San je svakog brenda biti na takvom mjestu i ponosni smo što smo uspjeli ući na police vjerojatno najbolje trgovine na svijetu«, ističe Velikić te dodaje kako veliku ulogu u njihovom širenju na tržište Emirata ima HGK, s obzirom da su sudjelovali na Forumu koji je Komora tamo organizirala.