Foto: Instagram
Svijetom se širi jedan zaista jedinsteni sociološki pokret mladih ljudi u 30-ima koji su odlučili odbaciti društvene norme i otisnuti se u divljinu
Sigurno ste barem jednom poželjeli sjesti u automobil, krenuti u nepoznato i ostaviti gradski život iza sebe, upravo kao što je to učinio Chris McCandless, mladić čija je priča ovjekovječena u knjizi “Into the wild” Jona Krakauera, prema kojoj je snimljen i istoimeni film.
Niste jedini kojima je ta misao pala na pamet. Svijetom se širi jedan zaista jedinsteni sociološki pokret pod nazivom “Vanlife”. Riječ je o ideološkom pokretu mladih ljudi u 30-ima koji su odlučili odbaciti društvene norme i otisnuti se u divljinu. Nositelji pokreta uglavnom su mladi parovi koji svoj boemski stil života redovito objavljuju na svom Instagram profilu uz nezaobilazne hashtagove.
Sve je započelo 2011. godine kad je Foster Huntington, mladi dizajner za modni brand Ralph Lauren odlučio dati otkaz, iseliti se iz svog newyorškog stana i zamijeniti ga starim Volkswagenom iz 1987 godine. Dane je provodio vozeći se bez plana, surfajući i istraživajući obalu Kalifornije, a svoja je iskustva dokumentirao fotografijama. Bili su to tek počeci Instagram- revolucije i Huntington je na svom profilu uskoro prikupio više od milijun pratitelja.
Ideja odbacivanja gradskog načina života i odlaska u nepoznato ubrzo se proširila među mladom genereacijom koji su, prateći Huntingtonove fotografije, i sami poželjeli takav boemski način života, a prodaja starih Volkswagena u par godina naglo je porasla. Nešto je u tom životnom stilu odjeknulo među generacijom koja se zapitala nad predviljivošću gradskog života i potaknula nekonvencionalan način razmišljanja i pristupa životu. Bježi li
No, kao i uvijek, postoji i druga strana medalje. Mnogi su u novom društvernom pokretu uočili poslovnu priliku i
Izvor: newyorker.com
Foto: karl_shakur, vanlifediaries, the_wayward_blonde, elisecook, briskventure, jodieod, oscarwastaken, brianna-madia,