Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 23° 4
Sutra: 23° 23° 4
21. listopada 2019.
Krivac britanska pekara

Veganka tvrdi da je doživotno traumatizirana nakon što je slučajno pojela kobasicu

Foto Flickr
Foto Flickr
Autor:
Objavljeno: 7. listopad 2019. u 7:40 2019-10-07T07:40:48+02:00

Sharleen je naručila vegansku verziju kobasice u tijestu, a tek nakon što je pojela nekoliko zalogaja shvatila je da su iz pekare napravili veliku grešku koju više nisu mogli ispraviti

Veganka Sharleen Ndungu ostala je „doživotno traumatizirana“ nakon što joj je u britanskoj pekari Greggs slučajno servirana kobasica u tijestu, prenosi VT.

Sharleen je naručila vegansku verziju kobasice u tijestu, a tek nakon što je pojela nekoliko zalogaja shvatila je da su iz pekare napravili veliku grešku koju više nisu mogli ispraviti. Nakon traumatičnog događaja vratila se u pekaru gdje su joj ponudili povrat novca od dvije funte odnosno oko 16 kuna. Ona time nije bila zadovoljna pa su joj pokušali ponuditi i bon od 30 funti za sljedeću kupovinu u njihovoj pekari, ali je i to odbila te je odlučila o svemu progovoriti u javnosti.

- Nisam jela mesne proizvode već dvije godine. Istog trenutka kada sam pojela ovu kobasicu, srce mi je počelo jako lupati i trbuh me krenuo boliti. Paničarila sam jer se ovo događa samo kada konzumiram meso, nikad se to ne događa kada jedem drugu hranu. Traumatizirana sam sada za cijeli život i više nikad neću ići u Greggs – rekla je Sharleen na Twitteru nakon incidenta.

U videu je dodala i da je ovime moglo doći do težih posljedica. – Tražila sam javnu ispriku kako bi ljudi mogli pripaziti na takve stvari jer se može dogoditi i da je netko alergičan na svinjetinu i da umre od ovako glupe greške. Ne konzumiram meso jer ono može izazvati rak, a taj izbor mi je ovim činom oduzet.

Nakon njezina javnog istupa, oglasio se i Greggs koji smatra kako su napravili sve što su mogli.

- Politika naše tvrtke je takva da kada se dogode pogreške, istoga trenutka ponudimo osobi povrat novca ili bon za sljedeću kupovinu. Ako im se to ne sviđa onda ih uputimo u glavni ured uprave, a potrošač je u ovome slučaju dobio ispriku što je standardno u tim situacijama – zaključili su iz britanske pekare čime sigurno nisu usrećili istraumatiziranu Sharleen. 

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.