FOTO/Novi list, arhiva
Roditelji se žale da im djeca imaju noćne more zbog postera s likom klauna iz horor filma.
Plakati za film su postavljeni diljem Australije, na velikim oglasnim pločama u područjima poput Brisbanea gdje dio lokalnog stanovništva time nije zadovoljan. Jedna majka je za 9news rekla: “Totalno ih izluđuje”.
Riječ je o Kellie, majci djevojčice Piper koja je objasnila da joj posteri s likom klauna Pennywise stvaraju noćne more. “Prepadnem se jer je teško ići u krevet kada u glavi imate strašnu sliku. Prije nego idem spavati, moram provjeriti cijelu sobu. I kada napokon legnem, budim se nakon noćne more”, rekla je Piper.
Jane Swan je izjavila da i je i njezino dijete prestravljeno zbog postera. “Neki ljudi vole gledati horor filmove i to je u redu, to je njihov izbor koji razumijem, ali mi nismo odabrali gledati ovaj poster”, kaže Swan.
Swan se požalila i kompaniji “Ad Standards” uz prigovor da promotivni materijal za filmove s dobnim ograničenjem za gledatelje, ne trebaju biti postavljeni na mjesta gdje često prolaze djeca. “Ad Standard generalno nema nadležnost nad postavljanjem reklama, osim u slučaju kada se radi o korištenju seksualnosti, golotinje i neprikladnog jezika u oglašavanju”, glasio je odgovor koji je dobila.
Izgleda da nisu samo mlađa djeca preplašena filmom i svime onime što prethodi njegovom pojavljivanju u kinima. Čak je i jedna od zvijezda iz filma priznala da ima noćne more o legendarnom klaunu. “Često imam noćne more o klaunu Pennywiseu. Sjećam se da sam ležao u krevetu, a on je bio pored mene i dragao me po leđima govoreći mi se da se probudim, a ja sam bio prestravljen i pravio se da spavam”.