Feminizam

Converse izbacio starke s porukama potpore ženskom osnaživanju

P. N.

Izvor: Converse

Izvor: Converse



Nova Converse kampanja nastavak je prethodne “Sve priče su istinite”, koja se bavi najluđim istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, a čija su glavna zvijezda – starke, piše Journal.hr.


Ovog puta Converse slavi ženu, promovirajući snagu ljubavi i zajedništva. Nositeljice kampanje su snažne mlade žene: glumica i aktivistica Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorica samoobrane Qin Yunquan, nekonvencionalna glazbenica Naomi Preizler i tehnološka inovatorica Kasia Gola.


Širom svijeta, djevojke i žene i dalje se opisuju kao podređene ili inferiorne negdje i u uvredljivom smislu. Ova globalno goruća tema u posljednjih je nekoliko godina obuhvatila sve velike institucije: od Španjolskog do Oxfordovog rječnika, Cambridge-a i Dictionary.com-a te skrenula pozornost na definiciju riječi –  žena i djevojka.





Inspirirani time, Converse dizajneri kreiraju kolekciju tenisica simbolično nazvanu Love the Progress, s ciljem skretanja pozornosti na ovu temu, poticanja žena i djevojaka da podrže jedna drugu i pozivanja svih da se pridruže. Kolekciju tenisica karakterizira poseban dizajn u kombinaciji koraljnih boja i grafičkih printeva s jakim motivacijskim porukama ispisanim po vanjskom dijelu gumene potplate tenisica, prenosi Journal.hr.


Model nositelj ove kampanje je Chuck 70 koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog vanjskog dijela, uloška koji amortizira pri hodanju i ojačanih šavova.


Kolekcija tenisica dolazi u tri boje; koraljno crvena, bež i crna, a od 19. veljače dostupna je u Converse dućanima u Zagrebu i Splitu.