Gipsy i etno motivi

Nova kolekcija Hippy Gardena oduševila je ljubitelje mode

Ivana Kocijan

Foto: Šime Eškinja

Foto: Šime Eškinja

"Svaka nova kolekcija je i nova priča", otkrila nam je dizajnerica Đurđica Vorkapić



Hippy Garden, poznati modni brend dizajnerice Đurđice Vorkapić, ljubitelje mode oduševio je novom kolekcijom #NEVERSTOPCHANGING. Kolekcija je premijerno predstavljena u Klovićevim dvorima, a ovih je dana predstavljen i pripadajući modni editorijal.


Koja vam je bila misao vodilja u njezinom kreiranju?


– Strast – to je svakog puta osnovna nit vodilja kolekcije, strast za stvaranje, strast za istraživanje, strast za novo. Ništa bez toga jer bez strasti prema onome što stvarate i kreirate, ne ostvaruje se ništa. Nova kolekcija je prepuna snažnih elemenata, moćnih printeva i jakog izražaja kroz različite forme i krojeve. Kompletno zaokružena kreacija Hippy Gardena. Izuzetno moćna kolekcija!


Kome ste ju namijenili?


– Duhom slobodnoj ženi, ženi koja zna, bez nametnutih normi i moranja. Prvenstveno izuzetno samosvjesnoj, originalnoj, autentičnoj i strastvenoj.


GIPSY I ETNO MOTIVI


Po čemu se ova razlikuje od vaših prethodnih kolekcija?




– Svaka nova kolekcija je i nova priča, ova kolekcija je dijametralno suprotna od prethodne, tako će biti i sljedeća potpuno suprotna od one nedavno prezentirane. Ono što je zajedničko svakoj je to što se potpis Hippy Gardena provlači kroz svaku kreaciju, ali priča je uvijek znatno različita. Gipsy elementi s etnomotivima su glavni fokus kolekcije, sve je protkano gipsy elementima tako da svaki komad kolekcije odiše time. Sloboda duha je ključna inspiracija kolekcije, naravno da kroz takav pogled inspiracija sama navire, a naš zadatak je da je oblikujemo u kolekciju. Sloboda duha, gipsy, etnomotivi rezultirali su svime što smo prikazali u ovoj našoj priči.


Koji su materijali korišteni?


– Za ovu kolekciju posebno smo printali materijale, različitih tekstura. Prepuno je printane svile, razne obrade viskoze, vune. Kroz kolekciju se proteže na velikom broju kreacija printani pliš. Upotrijebili smo puno različitih materijala s različitim teksturama da bismo dobili zaokruženu i potpunu kolekciju.



Koji biste komad izdvojili kao ključni komad kolekcije?


– Ova kolekcija je imala 60 izlazaka, to znači kompletnih outfita, u prijevodu to je više od 100 komada proizvoda. Naprimjer, jedan outfit ima hlače, mantil i košulju tako da je poprilično teško izdvojiti ključni komad. Naglasak ove kolekcije je na različitim prslucima što je apsolutno povezano s temom cijele gipsy inspiracije.


JEDINSTVENE REVIJE


Objavili ste i editorijal za kampanju. Tko ga je radio, kako je zamišljen?


– Za fotografije zaslužan je Šime Eškinja, za videomaterijal Patrick Nieuwpoort, a naslovna lica kampanje su Vesna Parčina, Lea Zeba i Antonija Gogić, junior modeli David Princip i Gabriel Poljak. Šminku potpisuje Nikolina Gega, frizuru studio Evelin, dok je za styling odgovoran Hippy Garden team. Zamišljen je upravo onako kako je i predstavljen, uvijek radimo s istom ekipom i sve ono što zamislimo i realiziramo, to je tako kada volite ono što radite.



Kolekciju ste predstavili na reviji u Klovićevim dvorima. Kako je revija bila zamišljena?


– Moram priznati da su meni klasične revije dosadne. Već dugi niz godina predstavljamo kolekciju na poseban način i to radimo jedini na domaćem tržištu, zapravo bez imalo ustručavanja mogu reći da Hippy Garden predstavljanje svojih kolekcija radi vrhunski i najbolje. Takvu razinu promišljanja o svakom detalju, razradi cijelog projekta od najsitnijih pojedinosti, atmosferi i ugođaju možete jedino doživjeti i osjetiti na velikim svjetskim revijama, a Hippy Garden ostvaruje sve to na domaćoj sceni. Svatko tko je ikada bio gost na samostalnim Hippy Garden revijama, zna o čemu govorim. Sve mora imati početak, sredinu i kraj, apsolutno svaki detalj, međutim to zahtijeva veliku umjetnost dizajnera koji može prenijeti svaki detalj inspiracije na tim s kojim surađuje tako da bi se sve pretočilo u povezanost kompletnog projekta. Takav način rada zahtijeva osim krajnje profesionalnosti i veliku kreativnost i izuzetnu angažiranost. Tim Hippy Gardena sve to ima. Klovićevi dvori su bili izvanredna kulisa za projekt Hippy Gardena, sve je ispalo idealno posloženo! Inspiracija, mjesto, kolekcija, atmosfera, aspolutno sve je bilo zaokruženo i povezano.


VJERODOSTOJNOST I ORIGINALNOST


Kakve su reakcije na kolekciju?


– Možda čudno zvuči ili je pomalo čudno pročitati, ali prilikom stvaranja doista se ne zamaram kakvu će netko imati reakciju na ono što smo predstavili kolekcijom. Meni je najbitnije biti 100-postotna u procesu stvaranja i jednostavno se prepustiti tom osjećaju, a kakve će tuđe reakcije biti, iskreno, ne zamaram se time. Uvijek ima onih koji odobravaju, ali i negoduju, to je u oku promatrača. Naše zadovoljstvo je u ovom slučaju najvažnije, a ta formula i filozofija nam je najbitnija.



Što je vama najbitnije u poslu? Sloboda stvaranja, mišljenje klijenata i kritičara, poruka koju šaljete…?


– Relevantna kritika u Hrvatskoj ne postoji, tako da taj segment nije vrijedan spomena. Opstanak jednog brenda, a Hippy Garden ja na sceni 20 godina, najbolji je pokazatelj kvalitete, uspješnosti i snage brenda. Dugoročnost i konstanta je nešto što ima vrijednost i što je neosporno, a sve druge instantne situacije nisu važne i nepotrebne su za spominjanje. Uvijek kada imamo priliku provući kroz ono što prezentiramo neki viši cilj ili neku poruku, zahvalni smo na toj mogućnosti tako da u svojim kolekcijama veliki naglasak dajemo upravo na važnost tog segmenta. Iznenađujuće je koliko ljudi reagira upravo na nešto takvo i koliko im je važno što smo naglasili porukom. Vjerodostojnost i originalnost je najbitniji dio našeg “posla”.


Rekli ste da vaša nova kolekcija slavi inkluzivnost i različitost. Kako se to odražava u modi?


– To je definitivno najvažniji element mode, ali ne samo mode već stvaralaštva općenito – biti različit, slobodan u stvaranju bez nametnutih i zadanih normi i očekivanja. U uključivanju i različitosti je ključ i nevjerojatna sloboda, a to svaka vrsta umjetnosti ima u svojoj osnovi. Modni izričaj se nimalo ne razlikuje od neke druge vrste umjetnosti u tome.



SLOBODA STVARANJA


Osim u modnom dizajnu, svoju kreativnost i svestranost izražavate i na drugim poljima. Kao inovatorica za svoje ste ideje osvojili više medalja. Možete li nam otkriti više o tome?


– Apsolutno sve što nas okružuje je kreacija, kreacija prirode, svemira, jednostavno je sve kreacija. Promatrajući ono kako stvaram i kako djelujem kroz kreaciju, ne razlikujem djelujem li kroz modni dizajn ili kroz industrijski dizajn koji spominjete i za koji se vežu osvojene nagrade. Na svim kreativnim poljima se volim izražavati jer kreativni svemir ne poznaje granice. Medalje sam osvojila u Ženevi u dvije kategorije na najvećem svjetskom sajmu inovacija. Prva se odnosila na držač za torbe i vrećice Hippy Shape, a druga za košaru za hranu na koju sam izuzetno ponosna jer ima višu namjenu i plemeniti cilj.


Hippy Garden je dugi niz godina prisutan na našoj modnoj sceni. Kako ga doživljavaju mlade generacije?


– S obzirom na to da smo uključeni u veliki broj ne samo modnih projekata, imamo priliku biti okruženi s puno mladih ljudi. Iznenađuje me ponekad koliko su ti mladi ljudi informirani o Hippy Gardenu. To je zanimljivo i izuzetno korisno jer Hippy Garden je zdravi primjer kako opstati svojim radom entuzijazmom i upornošću na sceni, a pri tome biti uvijek svjež i inovativan.



Što u budućnosti još možemo očekivati od vas?


– Planirati ne volim baš ništa, jednostavno se opustim i stvaram. Moja glava je prepuna ideja. Slobodni smo u stvaranju tako da se ne bojimo isprobati sve što nam padne na pamet. Tim Hippy Gardena voli izazove, što god da kreiramo, bit će izazovno ne samo za mene, već i za cijeli tim Hippy Gardena.



Foto: Šime Eškinja