Foto Youtube
Ken Block se odlučio za F-150 pick-up iz 1977. godine jer je takav sličan imao i njegov pokojni otac. Sigurni smo da je upravo u tom vozilu Ken napravio svoje prve vozačke korake a vrlo vjerojatno i koju piruetu na praznom parkiralištu Wallmarta nakon pola noći. Ima 926 KS koje prenosi na sva četiri kotača
Nemojte očajavati, nije još jedan plug-in hibrid sa emisijom od 15g/km. Radi se o najnovijoj zvjerci iz garaže gospodina Kena Blocka, gospodara spaljenih guma i crnih tragova na cesti. Njegov novi stari F-150 kamionet izgleda kao da je dodriftao sa seta novog nastavaka Mad Maxa.
Ken preuzima scenu tamo gdje Max prestaje jer je postalo previše opasno za voziti. Ovdje nije riječ o apokaliptičnoj fantastici, već o fantastičnom liku za volanom vozila koje se brže kreće bočno nego li pravocrtno.
Ford F-150 u režiji Kena Blocka imat će glavnu ulogu u sljedećem, desetom nastavku serijala mnogo poznatijeg od Mad Maxa generacijama iz ovog stoljeća, naravno radi se o Gymkhani, piše portal Vozim.hr. Možda vam zvuči kao neka opsukrna olimpijska disciplina, ali u stvari se radi o ekstremnom driftanju u urbanim sredinama na poligonima sa pomičnim i nepomičnim preprekama.
Ken Block se odlučio za F-150 pick-up iz 1977. godine jer je takav sličan imao i njegov pokojni otac. Sigurni smo da je upravo u tom vozilu Ken napravio svoje prve vozačke korake a vrlo vjerojatno i koju piruetu na praznom parkiralištu Wallmarta nakon pola noći.
Kako iz priloženog možete vidjeti, ovdje se ne radi o serijskom pick-upu sa malo kilometara i u tip-top stanju. Već znamo da gospodin Block voli dobro zapapriti svoje igračke za Gymkhanu, tako da je i ovdje išao do kraja, točnije 926 KS koje prenosi na sva četiri kotača.
Da bi postignuli ovakve cifre, u Fordov oldtimer pickup stavili su V6 EcoBoost motor iz trkaćeg Ford GT-a složenog za LeMans. Navodno zvuči zastrašujuće, tako da je roditeljski nadzor preporučljiv za gledanje sljedeće Gymkhane, s čepićima za uši.