Preinake vanjštine

Botoxom do novih milijuna: Renault predstavio redizajniranu verziju “clija” i “meganea karavan”

Edi Prodan

Zategnutih »bora« – Renault Clio

Zategnutih »bora« – Renault Clio

Clio, najprodavaniji Renaultov automobil dobio je nevelike preinake vanjštine, značajnije unutrašnjosti, a najveći su novitet – znatno komfornija sjedala



Renault Hrvatska je u Balama, točnije u tek otvorenoj Villi Meneghetti, predstavio redizajniranu verziju obitelji Clio te kompaktnog Meganea u karavanskoj, »grandtour« verziji.


– Od 1991. godine kad je lansiran, prodano 13 milijuna Clija čime je on postao najprodavanijim Renaultom svih vremena. To je ujedno tražilo povećanje proizvodnih kapaciteta tako da se od veljače 2017. u planiranoj količini od 70 tisuća komada godišnje počinje proizvoditi i u Novom Mestu, istaknuo je Aleš Antlej, produkt manager za ABZ.e segment.


Promjene u dizajnu Clia su dogodile samo na prednjem i stražnjem odbojniku te na svijetlima. Po uzor na Espace svijetla imaju obilje LED elemenata, a nove su i četiri boje od kojih je crvena »intense« ujedno i boja lansiranja. U unutrašnjosti je promijenjen plastika armature, obloga volana te tkanine. Najveća je promjena u kvaliteti sjedala koja su sada vrlo slična onima u Meganeu.




Redizajnirani Clio se nudi sa čak deset motora, s manualnim mjenjačima te kao automatik. Šest je benzinaca, dok su četiri dizelaša. Najzanimljiviji po pitanju odnosa dinamike i potrošnje su »energy« dCi 110 KS te »energy« TCe 120 KS koji dolazi i s automatskim mjenjačem.


Promjene su zahvatile i RS model kao i karavanski »grandtour«, također u simboličnoj količini. RS trophy snage 220 KS ubrzanja do 100 km/h od 6,6 sekundi, je najsnažniji serijski automobil u B segmentu, a zanimljivo je da sada dolazi i s vrhunskim ispušnim sustavom Akrapović.


Clio u »life« paketu opreme, bez klima uređaja za koji je doplata 4 tisuće kuna, u benzinskoj varijanti ima cijenu od 83.900 kuna, dok je dizelaš 98.400 kuna. Istina, prigodom lansiranja dar je umanjene od 4 tisuće kuna za sve modele tako da se u tu cijenu uklapa i – klima.


Borut Bergant, produkt manager za CDE segmente, je pak predstavio redizajniranu verziju karavanskog Meganea, dužeg za 27 cm od bazne opcije, a značajno je i to da mu je međuosovinski razmak povećan za 4 centimetra što mu omogućava još funkcionalniju unutrašnjost. Prtljažnik ima volumen od 521 litru, a u ponudi s nalazi s devet motora raspona snage od 110 do 204 KS. Bazna cijena benzinca u »life« paketu je 127.900 kuna, dizelaš je desetak tisuća kuna skuplji, a startno umanjenje je tri tisuće kuna.