Tako voljen, a tako prazan

Usred sezone prazan TuRIstički autobus izazvao pažnju riječkih tviteraša, oglasio se i Obersnel

P. N.

Arhiva NL

Arhiva NL



Fotografija praznog TuRIstičkog autobusa svako se malo pojavi na društvenim mrežama i obično tako krene polemika kako je moguće da taj veselo obojani bus stvara gubitke. Fotografija se ovog puta nije pojavila, no pojavila se mini rasprava koja se već tjedan dana odvija na Twitteru. Čini se da je stvar “zakuhala” ‏@ivaNAtockice napisavši: “Rijeka je postala turistički grad, ali ni sama još ne vjeruje u to. Gradski oci to tek trebaju primijetiti”.


‏@Kjukar joj je na to tvitnuo: “Pogledaj onaj autobus na kat što se već godinama prazan vozika gradom i shvatit ćeš da gradski oci to znaju, ali im bolje ovako”, te da je gradonačelnik Vojko Obersnel “rekao da treba neko vrijeme da se uhoda. Evo… Još malo pa će i bus biti za otpis”.


Htio ga je @GioGrlj, kaže, praznog, slikati ovih dana, “ali rekoh, da ne širim defetizam. Ne znam zašto se u RI tako malo koristi. Po Londonu su svi puni”.




“Što imamo ponuditi turistima osim praznog busa i šetnje Korzom? Gdje da izađu navečer, što da rade u Ri?”, pita se @ivaNAtockice, na što je Obersnel znan kao ‏@Obi_Rijecki odgovorio: “Nevjerovatno koliko negativne energije. Možda turisti kojih je svake godine 25 % više znaju odgovor”.


‏@DianaBatinic: Uzgredbudirečeno http://www.rijekadanas.com/turisticki-autobus-u-minusu-4-milijuna-kuna/ …


‏@Obi_Rijecki: Usput budi rečeno to je idiotska računica što se od portala jedne stranke može i očekivati. 


‏@DianaBatinic: Dakle, očekujemo demantij i iznošenje istinitih podatka o poslovanju vezanom uz turistički bus?


‏@Obi_Rijecki: Znači da pišem reagiranje ne tekst iz 2012.? To sam već radio ali kad baš inzistirate opet ću.


‏@DianaBatinic: Ne inzistiram. Ako vam je ok da buja nezadovoljstvo kod brojnih građana oko te teme, vi nemojte. A možete iskoristiti temu kao priliku za hvaljenje čudotvornog oporavka iz dugova ovog projekta. Kao i uprava koja prepoznaje isplative urbane projekte koji odgovaraju kontekstu i viziji grada. Što razlikuje taj bus od onog broja 32 osim što je šaren i na kat. Pitan jer ne znam.


 ‏@Obi_Rijecki Neke stvari su pitanje urbanog standarda a ne isplativosti i zato postoje javna sredstva.


@ivaNAtockice Ovaj put se slažem s gradonačelnikom. Volim taj bus 🙂 Šaren je i lijep, možda bi ga trebalo bolje reklamirati 🙂


‏@dpasaric Nije problem neisplativost, problem je što je antireklama ovako prazan. Zašto to ne bismo pretvorili u prednost, pa bili prvi grad s besplatnim turističkim busom? Ili barem neka međuopcija, npr. da je učenicima, studentima i penzićima besplatan?


Tvitanje se nastavlja, možda se nađe i neko konstruktivno rješenje, no palac gore riječki gradonačelnik zaslužuje barem za to što od 2009. godine koristi Twitter i to aktivno, i ne samo u vrijeme izbora.