UMKI

Use-It Rijeka: Od sljedeće godine nova turistička mapa grada namijenjena mladima

Sanja Gašpert

Foto Ivica Tomić

Foto Ivica Tomić

Cilj je prikazati Rijeku kao grad koji teče s autentičnim sadržajima, približiti Rijeku mladim ljudima iz cijeloga svijeta



RIJEKA Rijeka će sljedeće godine dobiti novu mapu grada namijenjenu za mlade, Use-It Rijeka te tako, nakon Zagreba postati drugi hrvatski grad koji je realizirao ovaj projekt, nastao suradnjom Turističke zajednice grada Rijeka i Regionalnog info-centra za mlade Rijeka – UMKI, rečeno je na konferenciji za novinare održanoj u prostorijama riječke Turističke zajednice.


– Rezultat je to činjenice kako su u prvih deset mjeseci ove godine u Rijeci mladi između 19 i 30 godina ostvarili 25 posto, odnosno 94 tisuće noćenja. Zbog toga smo rado prihvatili prijedlog UMKI-ja da mladi naprave plan grada za mlade, kazao je Dino Matešić iz Turističke zajednice grada Rijeke.


Realizacija projekta počela je objavom natječaja za grafičkog dizajnera i ilustratorskog suradnika na projektu nove mape grada Rijeke za mlade, Use-It Rijeka. Natječaj je otvoren od 13. do 23. studenog, a mogu se javiti osobe od 16 do 35 godina. Odabir će obaviti neovisna komisija, novčana naknada za grafičkog dizajnera iznosit će 2.600 kuna (neto iznos), a ista novčana naknada predviđena je i za ilustatora.




– Use-It je europski brend, a to su u osnovi neklasični turistički vodiči. Use It mapa Rijeke radit će se za mlade posjetitelje našeg grada koju su u potpunosti izradili sami mladi Riječanke i Riječani. Cilj ovog projekta je proširiti svijest o upoznavanju gradova Europe zabavnim i praktičnim mapama kroz oči i savjete samih lokalaca koji su sudjeluju u ovom projektu, ali na jedan nekonvencionalan način tako da posjetitelj skoro preko karte može osjetiti mirise, okuse, puls i dušu Rijeke. Projekt je do sada realiziran u više od četrdeset gradova Europe, a od hrvatskih gradova ima ga samo Zagreb.


Mapa će biti besplatna i svake godine dobivat će novo ruho, a moći se pronaći od početka 2019. godine u info-centru turističke zajednice Rijeka te u hostelima koji su obuhvaćeni na području grada Rijeke, kazala je Adelina Kunst iz UMKI-ja, dodajući kako ovaj vodič, koji će uključiti i činjenicu da će Rijeka dobiti titulu EPK 2020, služi upoznavanju života i duše samog grada.


Cilj je prikazati Rijeku kao grad koji teče s autentičnim sadržajima, približiti Rijeku mladim ljudima iz cijeloga svijeta, kazala je Kunst.


Natječaj provodi udruga Regionalni info-centar za mlade Rijeka – UMKI uz podršku Turističke zajednice grada Rijeke. Za sve informacije glede natječaja ili bilo kakvih dodatnih informacija svi zainteresirani mogu se obratiti na broj telefona 051/320-777, fax 051/320-778, mobitela 091/2449557 ili e-mail: [email protected].