Stanarine

Neuredna dostava uplatnica: Zatezne kamate se neće naplaćivati riječkim gradskim dužnicima

Damir Cupać

Foto V. Karuza

Foto V. Karuza

Do problema došlo ne zbog krivnje građana, već zbog poštanskog operatera koji je neuredno dostavljao mjesečne uplatnice pa je Grad  raskinuo suradnju s tvrtkom City Ex, a posao dobila Hrvatska pošta



RIJEKA Grad Rijeka neće obračunavati zatezne kamate zbog kašnjenja plaćanja mjesečnih obroka za ožujak, travanj, svibanj, lipanj i srpanj ove godine gradskim dužnicima temeljem sklopljenih ugovora o prodaji stana na kojem postoji stanarsko pravo s obročnom otplatom, ugovora o prodaji stana na kojem postoji najamni odnos s obročnom otplatom, ugovora o prodaji stana namijenjenog za nadstojnika stambene zgrade s obročnom otplatom i ugovora o kupoprodaji s obročnom otplatom. Do problema s neplaćanjem došlo je ne zbog krivice građana, već zbog poštanskog operatera koji je neuredno dostavljao mjesečne uplatnice pa je Grad Rijeka raskinuo suradnju s tvrtkom City Ex, a posao je dobila Hrvatska pošta. 


– U posljednjih nekoliko mjeseci Odjel gradske uprave za financije, Služba analitičkog knjigovodstva prodanih stanova, zaprimila je brojne pritužbe građana za nepravovremenu dostavu uplatnica za mjesečne obroke. Naime, uplatnice za mjesečne obroke, u srpnju 2015. godine poslano je na otpremu njih 7.046 uplatnica, zadužuju se i štampaju početkom mjeseca s dospijećem 15. u mjesecu za tekući mjesec, te se potom šalju na otpremu u pisarnicu, gdje ih preuzima poštanski operator. Napominjimo da je Grad Rijeka 6. srpnja 2015. godine raskinuo ugovor o poštanskim uslugama s dosadašnjim poštanskim operatorom CITY EX d.o.o., a navedenu uslugu preuzeo je HP – Hrvatska pošta, navode u Gradu Rijeci.


U gradskoj upravi napravili su analizu i zaključili da je prema datumu preuzimanja uplatnica evidentno da je dosadašnji poštanski operator tijekom 2015. godine uplatnice radi dostave uredno preuzimao početkom svakog mjeseca.– No u Odjelu gradske uprave za financije u razdoblju od ožujka do lipnja 2015. godine bilo je na desetke učestalih poziva građana s pritužbom da uplatnice nisu dobili. Nadalje, tijekom mjeseca srpnja 2015. godine broj pritužbi se znatno povećao, pa je zaključno s 16. srpnja 2015. godine bilo preko 210 evidentiranih poziva građana, koji su potom sami došli po uplatnice ili tražili njihovo ponovno slanje. Pritom su pritužbe najčešće upućivali dužnici koji inače plaćaju redovito odnosno bez kašnjenja.

Obavijestili smo građane putem web stranice Grada Rijeke, te smo pozvali one kojima uplatnice nisu dostavljene da se obrate Odjelu gradske uprave za financije, Službi analitičkog knjigovodsva prodanih stanova, radi obavijesti o iznosu uplate i načinu plaćanja, pojasnili su u Gradu Rijeci.