Natjecanje

‘Case study’: Studentska utakmica u rješavanju triju poslovnih slučajeva

Ingrid Šestan Kučić

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza



RIJEKA Zaklada Sveučilišta u Rijeci organizira prvo riječko sveučilišno case study natjecanje – Realizator 2016. Riječ je o formatu koji na inovativan način pridonosi suradnji akademske i gospodarske zajednice, a radeći na stvarnim poslovnim slučajevima i razvijajući najbolja rješenja za poduzeća, riječki će studenti dobiti mogućnost prethodno stečeno znanje prenijeti u praksu te razviti konkretne vještine potrebne na tržištu rada. Natjecanje je osmišljeno kako bi približilo studentima svih razina i sastavnica Sveučilišta izazove s kojima se poduzeća u realnom sektoru susreću, a u prvom izdanju Realizatora 2016 sudjeluju tri riječka poduzeća koja su se predstavila riječkim studentima te im zadala poslovne izazove.


Riječ je o Kliničkom bolničkom centaru Rijeka, tvrtki Alarm automatika te Villa Kapetanović.


Naziv slučaja Kliničkog bolničkog centar Rijeka jet Usluge za otvoreno tržište, a studentski je zadatak detekcija potreba i istraživanje tržišta za usluge koje bi KBC Rijeka potencijalno mogao razvijati na otvorenom tržištu, uzimajući u obzir kadrovske i tehnološke kapacitete. Kao prioritetne usluge istaknute su dentalne i estetske usluge, usluge dijagnostike, umjetna oplodnja i barokomora.




Alarm automatika d.o.o. studentima je pak zadala poslovni slučaj pod nazivom Pametan dom (Smart home) za svakoga, koji proizlazi iz evolucije prijelaza sigurnih kuća u takozvane pametne kuće kroz sustav prijemnika i odašiljača priključenih na mrežu. Unatoč rastućoj tehnologiji koja omogućuje napredak, interes krajnjih korisnika još uvijek nije na razini isplativosti, a od studenata se očekuje izrada poslovnog modela za razdoblje od tri do pet godina koji bi ponudio marketinška rješenja oglašavanja i konačne komercijalizacije proizvoda u sklopu pametnog doma.


Villa Kapetanović predstavila je pak projekt razvoja i promocije privezišta Hotela Navis. Naime, kao novootvoren destinacija na Kvarneru hotel Navis pokreće projekt izgradnje privezišta u okviru čega planira provesti analizu postojećeg stanja svojih korisnika i procijeniti moguće dobrobiti privezišta za hotel, procijeniti potencijal novih tržišta te isplanirati marketinški plan. Upravo navedeno stavljeno je pred studente kao projektni zadatak.


Predsjednica zaklade Sveučilišta u Rijeci doc.dr. Iva Rinčić ističe da je interes studenata za sudjelovanje u natjecanju velik, a studenti se mogu prijavljivati u timovima od dva do četiri člana. U narednim tjednima studente očekuju radionice uspješnog javnog izlaganja i tribine, a vrhunac Realizatora 2016. bit će završno natjecanje na kojem će studenti predstaviti poslovna rješenja te će najbolji biti nagrađeni novčanim iznosima od 500 do dvije tisuće kuna.