Ispražnjeni računi

Opet nezadovoljstvo oko parkiranja u Opatiji. Štok poručuje: ‘Građani su bili upozoreni o isteku bona’

Marina Kirigin

Foto: arhiva NL

Foto: arhiva NL

Jedna Opatijka ljuta je zbog kazne koju je dobila na svom automobilu, smatrajući da je gradska tvrtka bez upozorenja pokrala građane jer joj je s računa nestalo podosta kuna. Direktor Opatije 21 Igor Štok objašnjava da na izjavi koju su kupci bonova potpisali stoji da oni istječu 30. rujna



OPATIJA Građani Opatije su nemilo pokradeni od strane gradske tvrtke Opatija 21. Ispražnjeni su svi računi prepaid bonova za parkiranje, samovoljom bez ikakvog objašnjenja i naputka. Da sam znala da prepaid bonovi imaju rok trajanja, sigurno ih ne bih koristila – poruka je građanke Opatije na facebook stranici Grada Opatije koja je zbog ispražnjenog računa – prepaid bona na svom automobilu, dobila kaznu.


Opatijka, koja je nazvala i dopisništvo Novog lista, kaže da su o tom svom činu barem trebali e-mailom obavijestiti korisnike prepaid bonova. Ovako se, kaže, našla u situaciji da joj je s računa nestalo podosta kuna, a uz sve morala je i platiti kaznu koju je dobila, ne znajući da joj je taj iznos s prepaid bona »otišao u vjetar«.


Direktor gradske tvrtke Opatija 21 Igor Štok objašnjava da se prilikom kupnje prepaid bona za parkiranje morala potpisati izjava o prihvaćanju uvjeta korištenja bona te su svi oni koji su takav bon kupili upravo na tom papiru dobili informaciju da je taj prepaid bon limitiranog vijeka trajanja, odnosno da u ovom slučaju on traje do 30. rujna.


Vijek limitiran




– Vijek trajanja bona je limitiran, odnosno nakon 30. rujna bon više ne vrijedi, neovisno o tome koliko je ostalo na računu jer je kupljen po posebno povoljnim uvjetima. Naime, prepaid bonovi su se u razdoblju od 1. lipnja mogli kupiti po 30 posto nižoj cijeni, što je bila politička odluka – rekao je Štok te dodao da su obavijesti o deaktivaciji tih jeftinije kupljenih prepaid bonova bile prisutne na društvenim mrežama, web stranicama, a na kraju i napisani u izjavama koje su potpisali kupci bona.


Štok je naveo i da je od 1. listopada Opatija 21, držeći se pravila ponašanja u prepaid svijetu, limitirala prepaid bonove na mjesec dana od trenutka kupnje-aktivacije takvog bona. Drugim riječima, parking bon traje 30 dana od trenutka aktivacije, odnosno od trenutka kupnje bona.


Političke svrhe


Direktor Opatije 21, međutim, nije zadovoljan načinom na koji naš medij piše o parkiranju u Opatiji. Smatra da se konstantno piše samo negativno i dodaje da su on i njegovi djelatnici u posljednjih sedam mjeseci dobili i puno pohvala za rad i novi sustav. Smatra da kritike građana uglavnom stižu od pojedinaca koji to koriste u političke svrhe. Opatiju 21, kaže, trebalo bi komparirati s ostalim koncesionarima u turističkim destinacijama koje su slične Opatiji.


– Po povlasticama za građane smo »broj 1«, a imamo i najniže cijene u usporedbi sa sličnim turističkim destinacijama – kaže Štok i navodi da je cijena sata parkiranja ispred petozvjezdanog hotela u centru Opatije od tri kune, za njega prostitucija djelatnosti.


– Kad smo od Liburnija parkinga preuzimali posao bilo je 287 povlaštenih karata, danas ih imamo 621. Izglasano je da se u nultoj zoni koriste povlaštene parkirne karte, što nigdje u svijetu nije pravilo. Građani imaju pravo besplatno parkirati sat vremena, tablice je preuzelo 3.158 osoba, a u Opatiji ima 5.000 registriranih vozila – zaključio je Štok.